حریف فرانسوی ها نشدیم/ایران صفر - فرانسه 3

ست اول و دوم دیدار تیم های ملی والیبال ایران و فرانسه به سود فرانسه پایان یافت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه خود از هفته چهارم رقابت های لیگ ملت های 2019 از ساعت 18:30 در سالن حسین رضازاده اردبیل به مصاف فرانسه رفت.

ایگور کولاکوویچ برای شروع این مسابقه از ترکیب سعید معروف، سید محمد موسوی، علی اصغر مجرد، محمدجواد معنوی نژاد، فرهاد قائمی، پوریا یلی و محمدرضا حضرت پور استفاده کرد.

ست اول : 25 بر 18 به سود فرانسه

تیم ملی فرانسه که در مسابقه روز گذشته به بازیکنان اصلی خود استراحت داده بود امروز از حضور آنها استفاده کرد. در امتیاز 8 بر 6 به سود فرانسه تیم ها به وقت استراحت فنی اول رفتند. سرویس های خوب بازیکنان فرانسه کار را برای ایران سخت کرد تا در نتیجه 14 بر 9 به سود فرانسه ایگور کولاکوویچ درخواست وقت استراحت فنی کرد. اختلاف 6 امتیازی و نتیجه 16 بر 10 به سود فرانسه تیم ها را روانه وقت استراحت فنی دوم کرد. این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 18 به سود فرانسه خاتمه پیدا کرد.

ست دوم:26-24 به نفع فرانسه

تیم ملی والیبال ایران ست دوم را هم ضعیف آغاز کرد. ناهماهنگی زیادی بین بازیکنان دیده می‌شود و اگر فرانسوی‌ها در زدن سرویس دقت می‌کردند، می‌توانستند امتیازات بیشتری کسب کنند. با این حال شاگردان کولاکوویچ موفق شدند در امتیاز ۵ با تیم فرانسه برابر شوند. در این لحظات فرهاد قائمی بر خلاف ست اول عملکرد خوبی دارد.

در ادامه بازی به صورت پایاپای ادامه داشت و هر دو تیم در دفاع روی تور امتیازات حساسی کسب کردند. این بازی به نوعی تقابل سعید معروف و بنجامین تونیوتی که دو تن از بهترین پاسور‌های دنیا به حساب می‌آیند، است. در ست دوم پاس‌های زیبای این دو بازیکن به جذابیت‌های های بازی افزوده بود. دریافت ضعیف در انتهای زمین ایران باعث شد در دومین وقت استراحت فنی تیم فرانسه با نتیجه ۱۶ بر ۱۴ از تیم ایران پیش بیفتد. تیم ایران که نمی‌خواست بازنده این ست نیز باشد با حملات سرعتی این فاصله امتیازی را کم کرد و در امتیاز ۲۰ به تیم فرانسه رسید. با این حال فرانسوی‌ها دست بردار نبودند و بیست و سومین امتیاز این تیم روی تیزهوش یتونیتی کسب شد. تیم ایران در ست دوم هم با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ مغلوب شد.

ست سوم: فرانسه 25 ، ایران 21

در ست سوم بازی برای شاگردان کولاکوویچ خیلی خوب پیش نرفت و بازیکنان ایران برای خنثی کردن پاس‌های تونیوتی هیچ طرح و برنامه‌ای ندارند و این بازیکن به یک کابوس برای شاگردان کولاکوویچ تبدیل شده است. در وقت استراحت اول فرانسه با حساب ۸ بر ۶ از ایران پیش افتاد. تیم فرانسه اختلاف ۲ امتیازی با تیم ایران را تا استراحت فنی دوم حفظ کرد و با نتیجه ۱۶ بر ۱۴ از شاگردان کولاکوویچ پیش افتاد. اختلاف امتیاز در ادامه بیشتر شد و تیم فرانسه ۲۰ بر ۱۷ از ایران پیش افتاد. این ست هم در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به سود تیم مهمان به پایان رسید تا این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به سود فرانسه به پایان برسد.

برنامه بازی های ایران در هفته پنجم:

جمعه ۷ تیر ۱۳۹۸: ایران - صربستان، ساعت ۱۸:۳۰

شنبه ۸ تیر ۱۳۹۸: ایران - بلغارستان، ساعت ۲۲:۱۰

یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۸: ایران - آمریکا، ساعت ۱۸:۳۰

انتهای پیام/

کد خبر: 1009093

وب گردی

وب گردی