تولید بالش هوشمند کمک‌تنفسی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد و خراسان رضوی گفت: کارآفرینانی که در اثر کارآفرینی و ارائه ایده‌های نو اشتغال‌زایی ایجاد و‌ شهریه خودشان را پرداخت کنند، دانشگاه آزاد مساعدت‌های لازم را به عمل خواهد آورد.

علی سروری مجد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد و خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علم و فناوری ایسکانیوز، گفت: هم اکنون 4 مرکز رشد در مشهد، قوچان، سبزوار، نیشابور و یک واحد اقماری نیز در تربت حیدریه فعال است.

وی تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که از نخبگان، فارغ‌التحصیلان و دانشجویان این واحد دانشگاهی استفاده کنیم. همچنین برای استفاده بهینه از توانمندی‌های آنها سعی برآن داریم در قالب مشخصی فضا و امکانات اولیه را در اختیارشان قرار دهیم تا بتوانند علاوه براین‌ ارائه ایده‌‌های خود در نهایت محصول را به مرحله تولید و تجاری‌سازی هدایت کنند.

وی افزود: شورای اقتصاد دانش بنیان برای کارآفرین شدن در واحد دانشگاهی موضوعات کلیدی را برای تحقق این امر مهم پیگیری می کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد و خراسان رضوی با تاکید براین‌که از ایده‌های بکر و نو مساعدت‌های لازم را به عمل خواهیم آورد، افزود: همچنین به کارآفرینانی که در اثر کارآفرینی با ایجاد اشتغال‌ شهریه خودشان را پرداخت کنند، دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد و خراسان رضوی از آنها حمایت می‌کند.

وی از تولید گوگرد توسط شرکت دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد خبر داد و گفت: این محصول هم اکنون در مرحله تست و آزمایش قرار دارد.

سروری مجد با اشاره به فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی در بخش ارتباط صنعت و دانشگاه تصریح کرد: عمده فعالیت‌های ما در این واحد دانشگاهی در حوزه دانش‌بنیان است به طوری که خط تولید بالش هوشمند کمک‌تنفسی در واحد تربت‌حیدریه برهمین اصول شکل گرفته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009115

وب گردی

وب گردی