تاکسی‌های پرنده در آسمان پاریس

پاریس اعلام کرد برای پذیرایی از میهمانان المپیک 2024 از تاکسی های پرنده در این شهر استفاده خواهد کرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، با ارائه تکنولوژی جدید، میهمانان پاریس جهت تماشای مسابقات المپیک 2024 می توانند از فرودگاه بدون ترافیک و با استفاده از تاکسی‌های پرنده به محل دلخواه خود منتقل شوند.

حمل و نقل برای بسیاری از مردم که برای المپیک 2024 به پاریس مراجعه می کنند کابوس خواهد بود؛ اما فناوری جدید می تواند آن را کمی قابل تحمل تر کند. شرکت ایرباس، فرودگاه و اداره حمل و نقل پاریس در حال بررسی امکان استفاده از تاکسی های پرنده مستقل برای جلب بازدیدکنندگان از فرودگاه «شارل دوگل» به شهر هستند.

هنگامی که تقریبا یک ساعت طول می کشد تا با استفاده از یک اتوبوس یا قطار به شهر پاریس رسید با استفاده از این طرح می توان در زمان صرفه جویی و آن را برای پیدا کردن هتل خود و لذت بردن از بازی های المپیک ذخیره کرد.

تماشاگران نباید برای مدت طولانی منتظر بمانند؛ زیرا تاکسی ها می توانند هر شش دقیقه یکبار در اختیار گرفته شوند.

در حال حاضر برنامه های بسیاری برای این طرح پیشنهاد شده است کهAeroports de Paris باید تا پایان سال 2019 تکمیل و تحویل داده شوند. باید یک سایت تاکسی پروازی در پاریس را انتخاب کند و ظرف 18 ماه آماده خدمات رسانی باشد. بر اساس اعلام «ادوارد آررایت»ADP، تیم این لینک را از طریق یک «مسیریاب هلی کوپتر موجود» آزمایش خواهد کرد. مسیری که پس از آماده شدن طرح نیز در اختیار تاکسی های پرنده قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009143

وب گردی

وب گردی