واکنش مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد به اعزام دانشجویان و دلخوری قهرمانان

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی همیشه در کاروان‌های ورزشی ایران سهم قابل توجهی داشته و تا این لحظه حدود 43 درصد از نفراتی که به ایتالیا اعزام خواهند شد دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

کمال جوانمرد مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره اعزام کاروان یونیورسیاد به مسابقات جهانی ایتالیا گفت: دانشگاه آزاد اسلامی همیشه در کاروان های ورزشی ایران سهم قابل توجهی داشته است و تا این لحظه حدود 43 درصد از نفراتی که به ایتالیا اعزام خواهند شد دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

وی افزود: از 42 نفر اعضای اعزامی به مسابقات یونیورسیاد 2019، 18 نفر دانشجو دانشگاه آزاد اسلامی هستند و با تکمیل ترکیب تمام تیم ها نفرات نهایی مشخص خواهند شد.

جوانمرد خاطرنشان کرد: اعزام این کاروان به ناپل ایتالیا پیام خوبی به جهانیان خواهد داشت علی رغم اینکه استکبار جهانی تمام تلاش خود را برای برهم زدن آرامش و نظم عمومی مردم گذاشته است. این تیم با حضورش در ناپل نشان از شادی و نشاط در کشور است و پیام آور صلح طلبی ایرانیان همراه با مقاومت است.

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: برای همه دانشجویان حاضر در این مسابقات، آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که کاروان اعزامی کشورمان دست پر به ایران بازگردند. نظم و یکپارچگی این کاروان اعزامی حائز اهمیت است. این دانشجویان نماینده کشورمان هستند و باید با این حضور اقتدار ایران را به جهانیان نشان دهیم.

وی درباره دلخوری برخی ورزشکاران دانشگاه آزاد اسلامی که واحد‌های دانشگاه با آنها همکاری نمی کنند، تاکید کرد: ورزشکاران از جایگاه بالایی برخوردار هستند و تا به امروز سعی کردیم تعامل سازنده‌ای با آنها داشته باشیم. حق با دانشجویان است و حتما به مشکلات مربوط به این ورزشکاران رسیدگی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009148

وب گردی

وب گردی