اسدی‌فرد: دسترسی شرکت‌های دانش‌بنیان به خدمات آزمایشگاهی تا پایان سال تمدید شد

رییس مرکز آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، گفت: شبکه آزمایشگاهی با هدف کمک به رشد و توسعه شرکت‌های دانش بنیان، به این شرکت ها یارانه دریافت خدمات آزمایشگاهی ارائه می کند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، رضا اسدی‌فرد رییس مرکز آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری درباره اجرای طرح ارائه یارانه خدمات آزمایشگاهی به شرکت های دانش بنیان، عنوان کرد: شبکه آزمایشگاهی با هدف کمک به رشد و توسعه شرکت‌های دانش بنیان و فراهم کردن شرایط مناسب برای دریافت خدمات آزمایشگاهی مورد نیاز واحدهای تحقیق و توسعه آن‌ها، یارانه 30 میلیون ریالی را به هر شرکت دانش بنیان تخصیص می‌دهد.

وی افزود: شرکت‌های دانش بنیان برای استفاده از تخفیف 30 درصدی در زمان دریافت خدمات آزمایشگاهی، با مراجعه به پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی می توانند از شرایط دریافت این یارانه اطلاع یابند.

به گفته اسدی‌فرد، مهلت استفاده از اعتبار دریافت یارانه خدمات آزمایشگاهی برای شرکت های دانش بنیان، تا پایان اسفندماه 98 تعیین شده‌ است.

وی همچنین تصریح کرد: این طرح ذیل طرح های تخفیف ویژه بهار 98 اجرایی می شود تا استفاده کنندگان از خدمات آزمایشگاهی در کشور دسترسی راحت تر و بی دغدغه تری به خدمات ازمایشگاهی مورد نیاز خود داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009155

وب گردی

وب گردی