۲ هزار مجوز استخدام در اختیار وزارت علوم قرار می‌گیرد

مدیر کل امور اداری و پشتیبانی وزارت علوم اعلام کرد: با هماهنگی وزارت علوم با سازمان استخدامی کشور مقرر شد تعداد ۲ هزار مجوز استخدام در اختیار وزارت علوم قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از دانشگاه شهید بهشتی، دومین نشست مدیران امور اداری دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی "منطقه ۱" کشور، در سالن پروین اعتصامی مرکز همایش‌های بین المللی دانشگاه برگزار شد.

اباصلت خراسانی در این نشست گفت: با هماهنگی و پیگیری‌هایی که از سوی وزرات علوم تحقیقات و فناوری با سازمان امور استخدامی کشور صورت گرفته مقرر شد تعداد ۲۰۰۰ مجوز استخدامی برای دانشگاه‌ها و موسسأت آموزش عالی سراسر کشور در اختیار وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قرار گیرد تا با توجه به نیاز سنجی هایی که از دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی در مشاغل تخصصی صورت گرفته است این تعداد افراد جهت تصدی شغل‌های تخصصی از طریق آزمون و مصاحبه جذب شوند.

وی ادامه داد: ما برای مناطق ۱۰ گانه امور اداری آموزش عالی کشور وظایفی را تعریف و تعیین کرده‌ایم تا هر منطقه طی شش ماه آینده گزارشی از عملکرد کارگروه خود را از طریق دبیران منطقه ارائه کنند.

مدیر کل امور اداری و پشتیبانی وزارت علوم، با تاکید بر آموزش و تربیت مدیران منابع انسانی از سوی وزارت علوم، تحول در این حوزه را ضروری دانستند و تأکید کرد: آموزش‌های حین خدمت باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009178

وب گردی

وب گردی