دوره حُمات با هدف هدایت دانشجویان جهادگر برگزار می‌شود

مسئول جهاد سازندگی سازمان بسیج دانشجویی گفت: دوره «حُمات» به همت معاونت سازندگی سازمان بسیج دانشجویی 13 و 14 تیرماه برگزار می‌شود.

صادق مفرد در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به اهمیت سازندگی و اردوهای جهادی در کشور تصریح کرد: معاونت سازندگی سازمان بسیج دانشجویی در سال‌های اخیر تلاش کرده تا اردوهای جهادی را سازماندهی کند.

مسئول سازندگی سازمان بسیج دانشجویی به اهداف دوره آموزشی «حمات» اشاره کرد و گفت: این دوره آموزشی تخصصی با هدف آموزش اصول و روش‌های جذب منابع و مشارکت‌های مردمی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: دوره «حمات» در تاریخ 13 و 14 تیرماه و با حضور استادان با تجربه و متخصص و با شرکت گروه‌های توانمند و برتر هر استان برگزار خواهد شد.

مفرد درباره سرفصل‌های دوره «حمات» ابراز کرد: الگوهای تامین مفاهیم در اردوهای جهادی، آموزش اصول جمع سپاری و رفتارشناسی خیرین و نیکوکاران در این دوره به دانشجویان جهادگر آموزش داده می‌شود.

مسئول سازندگی سازمان بسیج دانشجویی خاطرنشان کرد: دانشجویان علاقه‌مند به اردوهای جهادی و سازندگی برای شرکت در دوره «حمات» می‌توانند به سایت جهادگران مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009216

وب گردی

وب گردی