مسئول بسیج دانشجویی استان بوشهر معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی استان بوشهر با حضور مسئولین دانشگاهی استان و جمعی از مسئولین برگزار و مسئول جدید معرفی شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر، مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی ناحیه عمار استان بوشهر با حضور دکتر اسماعیل عبدالهی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان، سردار رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع)، دکتر محمد جواد نیک روش مسئول بسیج دانشجویی کشور ، دکتر کشمیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی، دکتر مصلح رئیس دانشگاه خلیج فارس، احمدزاده رئیس جهاد دانشگاهی، دکتر بحرانی رئیس دانشگاه پیام نور، دکتر مولایی رئیس دانشگاه فرهنگیان، و رؤسای واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی، مسئولین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه های استان، استادان و دانشجویان بسیجی و جمع کثیری از دانشجویان و مسئولان تشکل های دانشجویی در سالن شهید علیمحمدی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر برگزار شد.

سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در این جلسه به تشریح شرایط و وضعیت کنونی کشور و انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: مواجهه جمهوری اسلامی ایران با آمریکا وارد مرحله جدید و حساسی شده است.

وی افزود: در طول حیات طیبه انقلاب همواره فراز و نشیب های مختلف، توافق نامه ها، فشارهای مختلف سیاسی و انواع تهدیدات بوده است اما در آغاز چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و به تعبیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) گام دوم انقلاب، کشور در حساس ترین برهه خود قرار گرفته است.

سردار رزمجو با بیان اینکه قدرت و اقتدار ایران اسلامی با سرعت و توان روز افزونی در حال گسترش و اثبات به جهانیان است، اظهار کرد: این اقتدار محصول تجارب مختلف انقلاب در عرصه های مختلف و تدابیر و نصایح داهیانه مقام معظم رهبری و مجاهدت مردم است.

وی اذعان کرد: فرمول دفاع از هویت، صلابت، امنیت انقلاب و تمامیت ارضی کشور از قیام عاشورا تأسی گرفته است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به انهدام پهباد متجاوز و جاسوسی آمریکای جهانخوار به حریم هوایی کشور در کوتاه ترین زمان ممکن، تشریح کرد: مدافعان دستاوردهای انقلاب همواره مصمم، با اراده و هوشیار آماده دفاع از ایران اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و این اراده رعب و وحشت همیشگی در دل دشمنان ایجاد کرده است.

وی با تأکید بر اینکه اقتدار ایران در جغرافیای جهان قدرت جدیدی به وجود آورده است، خاطرنشان کرد: حاصل تمام تهدیدها علیه ایران نتیجه ای جز شکست، ناکارآمدی و آسیب پذیری آمریکا در مقابل ایران نداشته است و این از الطاف الهی است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) با بیان اینکه ایران در مرتفع ترین قله اقتدار روحی و امنیتی در جهان قرار گرفته است، یادآور شد: در تمامی موقعیت ها و دستاوردهای خطیر کشور، از آغاز تهضت حضرت امام ( ره)، دوران انقلاب، پس از پیروزی انقلاب، عرصه های سیاسی، اقتصادی، صنعتی، پزشکی، علمی و جنگ تحمیلی، دانشگاهیان و بسیجیان نقش به سزایی ایفا کردند و در این موفقیت ها سهم بسیاری داشته اند.

وی با تأکید بر نیاز کنونی کشور به نسل جوان و اعتقاد و اعتماد به قدرت تفکر و عمل جوانان و توجه به جوانگرایی در تمامی امور اظهار کرد: نیروی جوان یک پتانسیل قدرتمند در حل مسائل و دستاوردهای موجود و آینده نظام است.

در این جلسه از اسماعیل عبدالهی به پاس خدمات دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در کمک به هموطنان سیل زده استان خوزستان تقدیر شد

عبدالرضا حکیمی به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی استان بوشهر تعیین شد. پیش از این رضا آبشیرینی از سال ۱۳۹۱ این مسئولیت را بر عهده داشته است. عبدالرضا حکیمی کارشناس ارشد ریاضی از دانشگاه خلیج فارس است و سابقه مسئولیت بسیج دانشجویی این دانشگاه را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1009229

وب گردی

وب گردی