جشنواره جوان موفق در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز برگزار می شود

به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز، جشنواره جوان موفق در این دانشگاه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از کرج، حجت الاسلام والمسلمین داود خوشباور مسول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز از برگزاری جشنواره جوان موفق در سطح دانشگاه های آزاد اسلامی این استان خبر داد و گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر ایجاد نشاط و انگیزه در میان قشر جوان در جامعه در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در راستای توجه به جوانان و استعدادهای فراوان آنان به منظور کشف، شناسایی، حمایت و معرف جوانان مستعد در تمام ابعاد اعم از فرهنگی، پژوهشی، علمی، ورزشی، هنری و .... اقدام به برگزاری جشنواه جوان موفق در سطح استان البرز نموده است.

وی ضمن بیان توضیحاتی در خصوص نحوه برگزاری این جشنواره گفت: مهمترین دستاوردهای این جشنواره تشکیل بانک اطلاعاتی از جوانان مستعد و موفق در تمامی زمینه های علمی و عملی، تقدیر از آنان برای ایجاد انگیزه به منظور حضور فعال تر و جذب حداکثری جوانان توانمند، راهنمایی این قشر پرتوان برای ورود به عرصه های اجتماعی و اشتغال و جلب حمایت سازمان ها و ارگان های مختلف از ایشان و در نهایت به کارگیری و استفاده از توانایی جوانان موفق دانشگاهی در جامعه است.

حجت الاسلام خوشباور در پایان با تاکید بر اینکه این طرح برای اولین بار در کل کشور و توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در حال اجراست؛ اظهار داشت: از تمامی دانشجویان توانمند و فعال در تمامی زمینه های علمی، عملی، ورزشی، فرهنگی و .... دعوت می شود در این جشنواره حضوری فعال و پویا داشته باشند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1009304

وب گردی

وب گردی