مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های دانشگاهی کشور در پنجم تیرماه

هر دانش‌آموز باید یک مهارت بیاموزد، کنکوری‌ها؛ قربانی انحصار پذیرش پزشکی و 1.2 میلیارد درآمدزایی غیرشهریه‌ای در ۴ ماه! از جمله مهم‌ترین عناوین امروز روزنامه‌های دانشگاهی کشور هستند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، روزنامه‌ فرهیختگان و آفرینش از جمله روزنامه‌های دانشگاهی کشور هستند که اخبار و موضوعات حوزه آموزش عالی را منعکس می‌کنند.

مهم‌ترین عناوین امروز پنجم تیرماه روزنامه فرهیختگان به شرح زیر است:

1.2 میلیارد درآمدزایی غیرشهریه‌ای در ۴ ماه!

این عنوان روزنامه فرهیختگان، از درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی حکایت دارد. دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با تقویت پتانسیل کشاورزی در طول ۴ ماه به درآمدزایی 1.2 میلیاردی رسیده است.

کنکوری‌ها؛ قربانی انحصار پذیرش پزشکی

این عنوان روزنامه فرهیختگان، از سیاست‌های کاهش پذیرش دانشجوی پزشکی حکایت دارد، سرانه پزشک در ایران به ازای هر 10 هزار نفر، تنها 11 پزشک است که وزارت بهداشت همچنان بر تداوم سیاست‌های کاهش پذیرش دانشجوی پزشکی در دانشگاه‌های کشور اصرار دارد.

دانشگاه های جهان خود را چگونه به دانشجویان معرفی می‌کنند؟

این عنوان روزنامه فرهیختگان، به بررسی چگونگی معرفی دانشگاه های جهان می‌پردازد

پایین آمدن جمعیت دانشجویی تنها مختص ایران نیست بلکه یکی از اساسی‌ترین معضلات دانشگاه‌های جهان به شمار می‌رود اما این دانشگاه‌ها چگونه خود را برای یک دانشجو معرفی می‌کنند.

مهم‌ترین عناوین امروز پنجم تیرماه روزنامه آفرینش به شرح زیر است:

هر دانش‌آموز باید یک مهارت بیاموزد

خبرنگار روزنامه آفرینش در این عنوان، با علی رمضانی مدیر کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش به گفت‌و‌گو نشسته است.

آغاز پرداخت وام دانشجویان دکتری

در این عنوان روزنامه آفرینش، قائم مقام رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از آغاز پرداخت وام دانشجویان دکتری خبر داده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009328

وب گردی

وب گردی