کانال آپارات “نانو در ایران” یکساله شد

کانال آپارات “نانو در ایران” ، در حالی یک سالگی خود را پشت سر می‌گذارد که هر کلیپ آن بطور میانگین بیش از ۳۳۰۰ مرتبه بازدید شده‌است. کلیپ‌های “نانو در ایران”، روی خط نانو” و نانو و صنعت” بخشی از محتوای منتشر شده در کانال نانو در ایران است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، با یکساله شدن کانال آپارات «نانو در ایران»، بازدیدهای این کانال به مرز ۳۱۰ هزار بازدید نزدیک شد. این کانال که با هدف معرفی پیشرفت‌ها و دستاوردهای فناوری نانوی ایران راه‌اندازی شده، ۹۱ کلیپ با عناوین «به توان نانو»، «نانو در سیما»، «روی خط نانو» و«نانو و صنعت » را تولید و منتشر نموده‌است.
ویدیوهای «به توان نانو» محصولات نانویی ایرانی را با محصول معمولی موجود در بازار مقایسه کرده تا تفاوت عملکرد و مزیت‌های محصول نانویی را به شکل ملموس‌تری به مخاطب معرفی نماید. از جمله محصولات معرفی شده در ویدیوهای «به توان نانو» می‌توان به رنگهای ضد خوردگی، مته‌های سخت و مقاوم، فیلترهای نیروگاهی، لوله پولیکای مقاوم، اجاق گازهای با پوشش نانو و ۲۰ عنوان کلیپ دیگر اشاره کرد که با حدود ۲۱۰هزار بازدید بیشترین مخاطب کانال را به خود اختصاص داده‌است.
علاقه‌‌مندان به مشاهده آخرین اخبار نانویی منتشرشده در شبکه‌های مختلف صدا و سیما نیز می‌توانند گزارش به‌روز از دستاوردهای نانوی ایران را در قالب گزارش‌های تصویری «روی خط نانو» مشاهده کنند. ۲۳ ویدئوی «روی خط نانو» که در بازه های ۱۰ روزه منتشر می‌شوند، ۵۱ هزار مرتبه دیده شده‌اند.
صدا و سیما در برنامه‌ها و شبکه‌های مختلف خود گزارش‌هایی درباره محصولات صنعتی ایران، دستاوردهای پژوهشگران و … را پخش می‌کند که این گزارش‌ها در بخش «نانو در سیما» قابل مشاهده است. در سال گذشته ۴۱ ویدیوی با حدود ۲۱هزار بازدید در این بخش منتشر شده است.
«نانو وصنعت» نیز ویدئوهای مرتبط با فعالیت‌های صنعتی تمرکز دارد، جایی که می‌توان با دستاوردهای صنعت‌گران ایرانی را در حوزه نانو آشنا شد.
«کانال آپارات نانو در ایران» را از اینجا مشاهده کنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009329

وب گردی

وب گردی