تعیین زمان دادگاه «نجفی» تا ۲ روز آینده

سخنگوی قوه قضائیه گفت: ظرف یکی ،دو روز آینده مهلت تعیین شده برای وکلای پرونده شهردار اسبق تهران به پایان می‌رسد و زمان برگزاری دادگاه اعلام خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، غلامحسین اسماعیلی در باره تعیین زمان برگزاری دادگاه محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران گفت: این پرونده در حال بررسی است و همین یکی دو روز آینده و شاید تا پایان هفته، مهلت 10 روزه به اتمام می‌رسد.

وی افزود: این مهلت ۱۰ روزه برای وکلای متهم و وکلای اولیای دم جهت اظهارنظر در مورد ایرادات احتمالی در کیفرخواست است که با پایان یافتن این مدت، دادگاه در اسرع وقت زمان رسیدگی را معین خواهد کرد و رسیدگی انجام خواهد شد.

اسماعیلی در پاسخ به اینکه آیا موارد جدیدی در این پرونده مطرح شده است یا خیر، گفت: پرونده مطلب جدیدی ندارد و همان کیفرخواستی است که به دادگاه ارسال شده است.

سخنگوی قوه قضائیه ادامه داد: بنابراین هنوز زمانی برای رسیدگی به پرونده تعیین نکرده‌ایم علت هم طی فرایند قانونی، تعیین وقت است و قبل از آ‌نکه دادگاه بخواهد تعیین وقت کند اصحاب پرونده و وکلای آنها به موجب قانون مهلتی برای مطالعه کیفرخواست دارند و اگر ایرادی در کیفرخواست بود می‌توانند در این مهلت تعیین شده اعلام کنند.

وی ادامه داد: بنابراین بعد از پایان مدت، دادگاه در اسرع وقت و با رعایت ضوابط و مقررات، زمان رسیدگی را اعلام می‌کند و جلسه دادرسی انجام خواهد شد.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1009333

وب گردی

وب گردی