نظم و همدلی کارکنان، راهکار تحقق اهداف دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: تلاش کنیم با نظم وانضباط و همدلی و همزبانی مشکلات را برطرف کنیم.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد یاسوج، کرم جانی پور در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: ما همه یک مجموعه هستیم، همه ما باید نظم و انضباط را سرلوحه کار خود قرار دهیم، در قبال دانشجویان وظیفه داریم که هر کدام شرح وظایف خود را بدانیم و براساس برنامه و اهداف خود به جلو حرکت کنیم.

وی گفت: عده ای در بیرون تلاش می کنند یاس و ناامیدی را در فضای دانشگاه رواج دهند و این تفکر بروی کارکنان و اساتید ما تاثیر خواهد داشت و این یک آفت است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بیان کرد: ما وقتی مسئولیت گرفتیم باید پاسخگو باشیم و وظایفی داریم که باید برای یک استان تصمیم بگیریم و نمی توانیم بصورت فردی تصمیم بگیریم.

جانی پور بیان کرد: واحدهای دانشگاهی باید کلیه فعالیت‌ها و عملکرد خود را با دبیرخانه استان هماهنگ کنند و مجموعه سیاست هایی که در استان تصمیم گیری می شود برای سازمان مرکزی ارسال می گردد که باید در برابر این تصمیم گیری ها پاسخگو باشیم.

وی گفت : با نظم و انضباط و همدلی تلاش کنیم اهداف دانشگاه را به پیش ببریم و اگر جایی تشخیص دادیم از عهده مسئولیتی که گرفتیم بر نمی آییم کنار برویم و زمینه را برای خدمت افراد دیگر فراهم کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اظهار کرد: مدارس سما تلاش کنند از ابتدای کار آموزش خواندن قرآن را به دانش آموزان یاد دهند تا این افراد از آموزه های قرآن در زندگی خود استفاده کنند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1009340

وب گردی

وب گردی