حضور مسئولان نهاد رهبری در دانشگاه‌ مانند حضور در جبهه است 

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: حضور مسئولان نهاد در دانشگاه‌ مانند حضور در جبهه است. مسئولان نهاد رهبری در دانشگاه‌ها باید ببینند چه کمکی می‌توانند به ستاد امر به معروف و نهی از منکر داشته باشند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی در نشست هیئت رئیسه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اظهار کرد: حضور مسئولان نهاد در دانشگاه‌ مانند حضور در جبهه است.

وی در ادامه با اشاره به تغییرات صورت گرفته در ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: در گذشته اقداماتی صورت گرفته بود، مانند مشهد که در سال بیش از ۳۶۰هزار تذکر لسانی داشته است، گفتیم تأثیر این تذکرات چه بوده ولی پاسخی نیافته‌ایم.

صدیقی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: ما در برابر خون شهدا مسئول هستیم، مسئولان نهاد رهبری در دانشگاه‌ها باید ببینند چه کمکی می‌توانند به ستاد داشته باشند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر ادامه داد: روزانه می‌بینیم درباره وضع حجاب فسادها و هنجارشکنی‌ها در ابعاد مختلف فشار می‌آورند و یک شبکه قوی هم این کار را می‌کند.

وی افزود: اخیراً در نشستی در دفتر دادستان کل بودیم که مسئولان مؤثر حاضر بودند و نماینده‌های نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات، ارشاد و... جمع بودند.

صدیقی ادامه داد: این نشست‌ها بهتر است ادامه داشته باشد و ما هم خروجی کارهایی که شده را اینجا ارائه دهیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009402

وب گردی

وب گردی