۴۲ دانشجوی مناطق سیل‌زده دانشگاه تهران بورسیه شدند

تعداد ۴۲ دانشجوی دانشگاه تهران که بومی مناطق سیل‌زده نیز هستند، بورس شدند و ماهیانه مبلغ ۲۰۰ هزار تومان دریافت خواهند کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در سال جاری ۴۲ دانشجوی مناطق سیل‌زده توسط بنیاد حامیان دانشگاه تهران بورسیه شدند که از این تعداد ۲۹ نفر با معرفی معاونت دانشجویی دانشگاه و ۱۳ نفر نیز از سوی معتمدین برای دریافت بورسیه معرفی شدند.

این دانشجویان به مدت ۱۰ ماه، ماهانه مبلغ ۲۰۰ هزار تومان دریافت می‌کنند. مبلغ ۴۷ میلیون تومان تا سوم تیرماه جاری به حساب دانشجویان مذکور واریز شده و مابقی نیز تا دو ماه آینده واریز خواهد شد.

حمایت از دانشجویان برگزیده و همچنین دانشجویان مستعد و بی‌بضاعت دانشگاه تهران از برنامه‌های مهم اجرایی بنیاد حامیان دانشگاه تهران است و ظرفیت این حمایت‌ها بستگی به تعداد جذب خیرین در بنیاد دارد.

تأمین مالی دانشگاه تهران از مهم‌ترین اهداف تأسیس بنیاد حامیان دانشگاه تهران است؛ به گونه‌ای که طبق برآورد صورت گرفته، حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه برای تأمین این دانشگاه لازم است.

بنیاد حامیان دانشگاه تهران تلاش می‌کند سالیانه حدود ۳۵ میلیارد تومان برای دانشگاه تهران جذب مالی داشته باشد، در حال حاضر سالیانه ۲۰ میلیارد تومان حمایت مالی از دانشگاه تهران می‌شود. این بنیاد در نظر دارد ظرف ۱۰ سال آینده ۳۰ تا ۳۵ درصد هزینه‌های دانشگاه را حمایت مالی کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009453

وب گردی

وب گردی