ساعت های هوشمند کوچکتر می شوند

در حالی که استفاده از هوشمند روز به روز افزایش بیشتری می یابد، به کار گیری  صحفه نمایش «OLED» در آنها بیشتر می شود .

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، در حالی که استفاده از هوشمند روز به روز افزایش بیشتری می یابد، بکار گیری صحفه نمایش «OLED» در آنها بیشتر می شود . با این حال، از سال 2020 به بعد، کاربران شاهد استفاده از تکنولوژی «Micro LED» در ساعت های هوشمند خواهند شد.

این طور به نظر می رسد به کارگیری تکنولوژی «Micro LED» گام بعد از صحفه نمایش «OLED» خواهد بود. در مقایسه با تکنولوژی OLED ،«Micro LED» بسیار نازک تر و تصویر روشن تری از OLED را ارائه می دهدو دارای ال ای دی هایی در اندازه میکروسکوپی است. در زمینه کیفیت و مقاومت هر پیکسل، «Micro LED» بسیار پر ادعا ظاهر شده اند.

نمایشگرهای میکرو LED طول عمر طولانی تری نسبت به نمایشگرهای OLED دارند، مشکل سوختن صفحه نمایش که در صفحه نمایش های OLED رایج است، با استفاده از این تکنولوژی از بین می رود.

ساعت های هوشمند مچی در مقایسه با تلفن های هوشمند در شرایط سخت تری استفاده می شوند لذا مقاومت و صرفه جویی انرژی در آنها اهمیت بیشتری دارد.

در سایه این تکنولوژی انتظار می رود طول عمر باتری ساعت های هوشمند افزایش یابد و با افزایش درخشندگی صفحه نمایش، وضوح آن زیر نور خورشید بیشتر شده و کاربران بهتر می تواند متون نمایش داده شده را بخوانند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009473

وب گردی

وب گردی