ضرورت ساده سازی امور و قابل فهم کردن قوانین حقوقی برای مردم

رئیس دفتر دادستان کل کشور  گفت: دادستان کل کشور در راستای برنامه تحولی قوه قضاییه دستور اجرایی کردن این سیاست‌ها را در دادستانی کل کشور صادر کرد و به زودی اجرای آن عملیاتی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی ایسکانیوز، علی اکبر بختیاری رئیس دفتر دادستان کل کشور در حاشیه مراسم تشییع پیکر ۱۵۰ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه حرکت در راه امام خمینی (ره) و شهدا، صراط مستقیم انقلاب اسلامی است گفت: اینکه مقام معظم رهبری مرتب ما را به ادامه راه، امام و شهیدان توصیه می‌فرمایند برای این است که این راه، همان صراط مستقیمی است که ما و جامعه بشری را به سعادت می‌رساند و دشمنان را از دست اندازی به دین خدا، مایوس می‌کند.

وی گفت: امروز و در ابتدای گام دوم از روح مطهر امام و شهیدان که در حال تشییع پیکر پاکشان هستیم، استمداد می‌طلبیم که کماکان توفیق ادامه راهشان در سایه منویات مقام معظم رهبری را داشته باشیم.

رئیس دفتر دادستان کل کشور در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه دادستانی کل کشور برای گام دوم انقلاب چه برنامه‌هایی دارد، تحول در قوه قضاییه در حوزه‌های کاهش جمعیت کیفری، کاهش ورودی پرونده‌ها، اصلاح نظام دادرسی و ایجاد احساس اعتماد عمومی مردم به دستگاه قضایی را در این زمینه جدی دانست و گفت: ساده سازی امور و قابل فهم کردن قوانین حقوقی برای مردم نیز از ضرورت‌های تحول است.

بختیاری گفت: دادستان کل کشور در راستای دستور اجرایی کردن این سیاست‌ها را در دادستانی کل کشور صادر کرد و به زودی اجرای آن عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009483

وب گردی

وب گردی