راهکار دشمن برای ناامید کردن مردم فضای مجازی است

مسئول بسیج ادارات کشور گفت: یکی از راهکارهای دشمن برای ناامید کردن مردم از طریق فضای مجازی است و باید فضای سایبری در دستگاه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، نشست تخصصی تبیین نقش و تعیین وظایف جامعه دانشگاهی در اجرای مفاد بیانیه گام دوم انقلاب با حضور محمدرضا مردانی سرپرست دفتر انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی، سید مجید موسوی رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، ‌محمود هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی، حسین نصیرزاده مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی و مدیران و کارکنان بسیج دانشگاه آزاد در سالن همایش های مجتمع امامت مشهد مقدس در حال برگزاری است.

سرهنگ عاشوری مسئول بسیج ادارات کشور در این مراسم گفت: اقتصاد مقاومتی که چندین سال با فرمایشات رهبری گره خورده است، مورد تأکید ما است هم‌چنین بحث اصلاح الگوی مصرف و حمایت از تولید داخلی را همگی باید مدنظر قرار دهیم.

وی افزود: فرماندهان بسیج در دستگاه‌های مختلف از جایگاه حقوقی برخوردارند و همگی عضو شورای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌ها هستند که باید کارگروه‌های در پایگاه‌های بسیج ایجاد شود و در این زمینه راهکارهایی ارائه تا ناکارآمدی دستگاه‌ها حل شود.

عاشوری ادامه داد: یکی از راهکارهای دشمن برای ناامید کردن مردم از طریق فضای مجازی است و باید فضای سایبری در دستگاه‌ها مورد توجه قرار گیرد چون امروز یکی از عرصه‌هایی که دشمن با تمام قوا وارد شده، فضای مجازی است.

مسئول بسیج ادارات کشور گفت: ناامن کردن نظام جمهوری اسلامی با انواع حیله‌ها همیشه در فکر دشمن بوده است که آموزش‌هایی در این راستا ارائه خواهد شد چون احساس مسئولیت باید همراه با بصیرت باشد.

وی با بیان اینکه در فتنه سال ۸۸ بسیج در خط مقدم قرار گرفت، افزود: یکی از ظرفیت‌های فوق‌العاده کشور بانوان هستند که در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی کردند علاوه بر آن کانون خانواده را عهده‌دار هستند.

رئیس بسیج ادارات کشور ادامه داد: خدمت به مردم باید جدی گرفته شود و همه مدیران از خدمت استقبال می‌کنند در طی ۴۰ سال هر جا فضا انقلابی بوده و جهادی عمل کردیم، موفق بودیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009497

وب گردی

وب گردی