بیانیه گام دوم انقلاب، مسئولیت ما را سنگین می‌کند

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: گام دوم انقلاب اسلامی که با پیام تاریخی رهبر معظم انقلاب پایه‌گذاری شد، مسئولیت ما را سنگین می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، نشست تخصصی تبیین نقش و تعیین وظایف جامعه دانشگاهی در اجرای مفاد بیانیه گام دوم انقلاب با حضور محمدرضا مردانی سرپرست دفتر انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی، سید مجید موسوی رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، ‌محمود هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی، حسین نصیرزاده مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی و مدیران و کارکنان بسیج دانشگاه آزاد در سالن همایش های مجتمع امامت مشهد مقدس در حال برگزاری است.

سید مجید موسوی رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی با تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع) و آیت الله بهشتی گفت: شهید بهشتی و شهدای راه انقلاب به دلیل اخلاص در امور، روز به روز محبت‌شان در دل مردم بیشتر می شود.

وی در ادامه با یاد شهادت مصطفی چمران از شرایط ویژه اقتصادی و رفاهی وی یاد کرد و افزود: حزب الله لبنان در زمان شهید چمران پایه گذاری شد که از احساس تکلیف چمران نسبت به امام خمینی (ره) نشأت می گیرد که همپای تمام رزمنده ها جنگید و نهایتا در دهلاویه به درجه شهادت رسید.

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: گام دوم انقلاب با پیام تاریخی امام خامنه ای پایه گذاری شد که مسئولیت ما را سنگین می کند به خصوص افرادی که تفکر بسیجی دارند که به فرموده امام خمینی (ره)، تفکر بسیجی کشور را از گزند دشمنان در امان می دارد.

وی افزود: مجموعه حراست یکی از ارکان تحولی دانشگاه آزاد اسلامی است که در دو سال اخیر مسیر خوبی را شروع کرده است و نیروهای انقلاب باید قدر این فرصت را بدانند که دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک نهاد اجتماعی گسترده، ظرفیت بالایی دارد که اگر پیشرفت‌های تکنولوژیک جبهه انقلاب قرار بگیرد بسیار راهگشا خواهد بود.

موسوی بیان کرد: نیروهای ارزشی و باتجربه‌ای به دانشگاه ورود کرده‌اند که باید با نگاه‌های ارزشی پوشش لازم صورت گیرد و با مسیرهای میان‌بر سرمایه‌های دانشگاه بروز و ظهور کند و شاهد پیشرفت‌های خوبی در مسیر علمی باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009498

وب گردی

وب گردی