پایان‌نامه‌های مهدوی به کتاب تبدیل می‌شوند

مؤسسه موعود عصر قصد دارد ضمن گرد‌آوری پایان‌نامه‌های با موضوع مهدویت، آنها را باذکر نام مؤلف در بخش مشاهیر و مؤلفان مهدوی آن را در قالب کتاب منتشر کند.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، مؤسسه موعود عصر (عج) در نظر دارد علاوه بر شناسایی دانشجویان و محققانی که رساله کارشناسی ارشد یا دکتری آنان درباره مهدویت و انتظار است و ذکر نام آنان در بخش مشاهیر و مؤلفین مهدوی دایرةالمعارف موعود آخرالزمان، یک نسخه از رساله این دانشجویان را نیز در بانک اطلاعات مهدوی کتابخانه موعود عصر گردآوری کند.

بر اساس این فراخوان، از کلیه دانشجویانی که مشمول این طرح می‌شوند درخواست می‌شود که برای این منظور از یکی از راه‌های ذیل با موسسه موعود عصر (عج) نظیر شماره تلفن ۰۲۱۸۸۹۴۱۲۳۵ یا از طریق سایت info@mouood.org و www.mouood.org تماس بگیرند.

علاوه بر ذکر نام دانشجویان و محققان ارجمند در بخش مشاهیر و مؤلفین مهدوی دایره‌المعارف موعود آخرالزمان، پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی که به نحوی با موضوع مهدویت، انتظار و آخرالزمان مرتبط هستند، پس از تأیید واحد پژوهش موسسه موعود عصر (عج)، برای تبدیل شدن به کتاب در نوبت چاپ و نشر قرار می‌گیرند.

گفتنی است، تبدیل رساله‌های دانشجویی به کتاب، با هزینه این موسسه صورت خواهد گرفت و نیز هیچ‌گونه محدودیتی از نظر رشته تحصیلی دانشجویان وجود ندارد. بدیهی است در صورت شکل‌گیری این همکاری، امکان همکاری و هم‌افزایی هر چه بیشتر موسسه فرهنگی مهدوی موعود عصر (عج) با دانشجویان و محققان مهدوی فراهم خواهد گردید.

بر این اساس از تمامی فرهیختگان، محققان و دانشجویان گرامی دعوت می شود برای به نتیجه رسیدن هر چه بهتر این طرح ما را یاری رسانند. باشد که این حرکت ارزشمند مورد تأیید و خشنودی حضرت صاحب‌الزمان (ارواحنا فداه) قرار گیرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1009541

وب گردی

وب گردی