هزینه اسکان دانشجویان در ایتالیا ۷۰ یورو است/ دوره های بعد تعداد تیم ها در یونیورسیاد افزایش می یابد

رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی گفت: در دوره های بعدی یونیورسیاد تیم های بیشتری را اعزام خواهیم کرد.

دهخدا در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در خصوص تیم های اعزامی به یونیورسیاد گفت: براساس برنامه راهبردی که داریم از ابتدا قرار شد فدراسیون برای اعزام تیم ها کیفی سازی کند و نمی خواهیم در دوره های آینده تیمی را اعزام نکنیم.

وی افزود: مسابقات آسیایی و جهانی را به بخش ها واگذار کردیم و سهمیه ای را کم نکردیم. المپیاد دانشجویی آوردگاهی است با حضور قدرتمند ترین ورزشکاران جهان و نمی توانیم در اعزام دانشجویان تیم هایی که نتیجه نمی گیرند را در لیست قرار دهیم.

دهخدا اظهار کرد: در بعضی از رشته ها سطح مسابقات بسیار بالا بوده و به همین خاطر به خودمان اجازه ورود ندادیم. البته در بعضی از دوره ها پیش بینی کرده بودیم که هیچ مقامی کسب نخواهیم کرد اما برای محک زدن ورزشکاران در رشته هایی نظیر بدمینتون و جودو تیمداری کردیم.

رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی عنوان کرد: در دوره های بعد شاید رشته هایی را توسعه دهیم و با توجه به شرایط کشور نظر هیات رئیسه این بود تا تیم های اعزامی با کیفیت باشند.

وی تصریح کرد: در اروپا هزینه اسکان برای هر نفر ۷۰ یورو بوده و این افزایش قیمت چندین برابر شده است. به همین خاطر مجبور شدیم در هزینه ها صرفه جویی کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009555

وب گردی

وب گردی