۸۰ درصد از کارکنان زن دانشگاه آزاد اسلامی عضو بسیج کارکنان هستند/ فضای مجازی زمینه ساز نفوذ در کشور است

فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان وزارت علوم و رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی گفت:حدود ۸۰ درصد از کارکنان زن دانشگاه آزاد اسلامی عضو بسیج کارکنان هستند اما باید دید چقدر از این اعضا بسیجی واقعی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز نشست تخصصی «تبیین نقش و تعیین وظایف جامعه دانشگاهی در اجرای مفاد بیانیه گام دوم انقلاب» با حضور مدیران و کارکنان بسیج دانشگاه آزاد در سالن همایش های مجتمع امامت مشهد مقدس در حال برگزاری است.

حسین نصیرزاده رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران و فرمانده مرکز مقاومت بسیج آزاد اسلامی در مراسم اختتامیه این مراسم گفت: همه این مراسمات و نشست ها بهانه ای برای وصل شدن و معنویت است.

وی افزود: بسیجیان همگی بصیر بوده و جمع حاضر نخبگان ولایی هستند اما در حوزه نظری برای جا افتادن علم گفته می شود که ارجاع بالا، باعث پایداری علم می شود از طرفی همدلی در هر مجموعه ای بزرگترین نعمت است.

نصیرزاده تصریح کرد: بعد از انقلاب افرادی با نظام همراه شدند اما در حوزه شناخت دچار مشکل هستند و اصل پیروزی انقلاب اسلامی بر مبنای شناخت امام خمینی (ره) صورت گرفت که در جنگ تحمیلی، قدرت جهانی را به اندازه یک سنگ و یک فرد دیوانه تصور کرد تا فرزندان انقلاب با تکیه بر اسلام با پشتوانه محکمی مقاومت کنند.

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: رزمندگان دفاع مقدس باور راسخی داشتند که جان خود را فدا کردند اما خیلی از مسوولان کنونی کشور در حوزه شناخت مشکل دارند هم چنین بعد از جنگ جهانی دوم آمریکا در جنگ مستقیم وارد نشد و با تهدید به برخی اهداف خود رسیدند اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی امام، تمام هیبت آمریکا را در هم شکست.

نصیرزاده ادامه داد: آمریکایی ها در حوزه نفوذ به فضای مجازی کاری کردند که با یک حرکت، فضای اقتصادی کشور به هم ریخت اما رهبری با شناخت کامل از عمق دشمن فرمودند که هرگز جنگی اتفاق نمی افتد.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: فضای مجازی زمینه ساز جریان نفوذ در کشور بوده است و چند ریشه در جامعه کنونی کشور را به استحاله می کشاند که از جمله آن ها عفاف و حجاب است که رهبری هم در بحث تهاجم فرهنگی به آن اشاره می کند و امروزه در حوزه نفوذ جامعه ما را به سمت بی بند و باری می کشانند.

وی افزود: حدود ۸۰ درصد از کارکنان زن دانشگاه آزاد اسلامی عضو بسیج کارکنان هستند اما باید دید چقدر از این اعضا بسیجی واقعی هستند البته حجاب فقط مختص خانم ها نیست.

نصیرزاده با بیان اینکه شهدا الگوی ما بسیجیان هستند، افزود: علت چالش اقتصادی کشور این بود که باورها از بین رفته است همانطور که بچه های جنگ و دفاع، بی نیاز بودند و به رفتن در محضر پروردگار ایمان داشتند و با وجود رفاه اجتماعی پایین، در دوران دفاع مقدس به باورهای خود ایمان داشتند.
فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: ریل دانشگاه آزاد در مسیر تحقق اهداف ولایت و رهبری قرار گرفته است و خنثی کردن توطئه‌های های دشمن در این مسیر تحولی، وظیفه بسیجیان است که اشرافیت اطلاعاتی در محیط خود داشته باشند هم چنین برای حفظ ارزش ها، بسیجی باید وسط میدان جنگ باشد.
نصیرزاده در پایان خاطر نشان کرد: قرارگاه جنگ نرم برای بصیرت افزایی کارکنان در دانشگاه آزاد ایجاد می شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1009559

وب گردی

وب گردی