عامل تخریب شیشه درب باشگاه پرسپولیس دستگیر شد

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری جوان ۲۸ ساله ای خبر داد که صبح دیروز با دست قسمتی از شیشه درب ورودی باشگاه پرسپولیس را تخریب کرده بود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ علی آقا کارخانه گفت: ساعت ۷:۱۵ صبح دیروز ماموران گشت کلانتری ۱۴۵ ونک در جریان تخریب شیشه در ورودی باشگاه پرسپولیس در خیابان شیخ بهایی قرار گرفتند که سریعاً در محل حاضر شدند.

احدی از نگهبانان با مراجعه به پلیس گفت: در ساختمان بودم که ناگهان صدای شکسته شدن شیشه ای را شنیدم که وقتی به پایین آمدم مشاهده کردم جوانی جلوی در است و با دیدن من ترسید و فرار کرد.

سرکلانتر سوم ادامه داد: با بدست آوردن مشخصات ظاهری فرد مورد نظر و حسب جستجوی سریع در محل، متهم دقایقی بعد در حوالی باشگاه مشاهده و دستگیر شد که در بازرسی از او یک قبضه چاقوی کوچک کشف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات اولیه از متهم مشخص شد وی ساکن یکی از استان های هم جوار بوده و مدتی است به عنوان کارگر در تهران کار می کند و به نظر می رسد اختلال روانی دارد که البته نیاز به بررسی از سوی مراجع ذی صلاح دارد. وی اظهار داشته که شب گذشته قرص ترامادول مصرف کرده است.

انگیزه اش را از انجام این عمل، بازی در تیم پرسپولیس اعلام کرده که همواره از کودکی آرزویش بوده است و چون به آرزویش نرسیده امروز صبح به باشگاه مراجعه و با مشت شیشه در ورودی را تخریب کرده است.

سرهنگ کارخانه در پایان گفت: متهم هم اکنون بازداشت و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009576

وب گردی

وب گردی