نقش واعظی در دولت از جهانگیری هم بیشتر است

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: نقش واعظی در دولت از جهانگیری هم بیشتر است و همه امور دولت با تصمیم او پیش می‌رود.

به گزارش سرویس سیاسی ایسکانیوز ، حسینعلی حاجی دلیگانی با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر اختلاف میان رئیس‌جمهور و جهانگیری اظهار داشت: رئیس‌جمهور، مقصر اصلی اختلافات درون دولت است چرا که وی اختیارات همه معاونان و وزرای خود را کاهش داده است و آنان به ظاهر مسئولیت دارند اما اختیارات لازم را ندارند.

وی با اشاره به اینکه معاونان و وزرای دولت نمی‌توانند آن‌طور که باید و شاید اقدامات خود را در دولت انجام دهند چرا که برخی از اختیاراتشان از آنان سلب شده است، گفت: اختلافات درون دولت در شرایط فعلی و با وجود مشکلات اقتصادی منجر به افزایش ناکارآمدی‌های دولت می‌شود.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور بارها تأکید کرده است که اختیارات لازم را ندارد و خواهان اختیارات بیشتری است، تصریح کرد: در طول تاریخ رئیس‌جمهوری به اندازه روحانی اختیار نداشته است اما متأسفانه وی مدام دم از این می‌زند که اختیارات لازم را ندارد که این اظهارات فرافکنی و فرار به جلو است چرا که وی پاسخی برای مشکلات کشور ندارد.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه اختیارات دولت یا در دست رئیس‌جمهور یا بر عهده واعظی است، گفت: رئیس جمهور حتی برای تغییر یک معاون یا مدیرکل در دولت هم از واعظی نظرخواهی می‌کند.

حاجی دلیگانی با بیان اینکه نقش واعظی در دولت حتی از جهانگیری هم بیشتر است، خاطرنشان کرد: رئیس دفتر رئیس‌جمهور از همه مسئولان دولت در تصمیم‌گیری‌ها بیشتر نقش دارد و همه امور با تصمیمات او پیش می‌رود.

منبع : مهر

کد خبر: 1009607

وب گردی

وب گردی