تجهیز  پلیس ۱۱۰  به ۱۱۰ دستگاه موتورسیکلت جدید

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از نو کردن ناوگان موتوری و تغییر محل استقرار مأموران پلیس ۱۱۰ در راستای افزایش رضایت‌مندی شهروندان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار کیوان ظهیری رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از تجهیز ناوگان موتوری پلیس ۱۱۰ خبر داد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت تصریح‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کرد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای پاسخگویی سریع به تماس شهروندان در ناوگان پلیس ۱۱۰، تعداد ۱۱۰ دستگاه موتورسیکلت به ناوگان موتوری این پلیس افزوده شد؛ این موتورها به ال ای دی و آژیر مجهز بوده و با سرعت بالایی که دارند می‌توانند هرچه سریع‌تر خود را به محلی که شهروندان در تماس با ۱۱۰ اعلام کرده‌اند، برسانند.

این مقام ارشد پلیس پایتخت به ابتکار این پلیس در راستای خدمت‌رسانی هرچه سریع‌تر و بهتر به هموطنان پرداخت و اعلام کرد: قبلاً ماموران پلیس ۱۱۰ در کلانتری‌ها مستقر بودند اما در ابتکار جدید با تغییر تاکتیک مأموران پلیس ۱۱۰ در ایستگاه‌های پلیس در میادین استقرار یافته تا فاصله بین تماس با محل مأموریت نزدیک‌تر باشد.

وی به وضعیت ترافیکی معابر تهران اشاره کرد و گفت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با توجه به اینکه یک سوم اخبار کل ایران مربوط به پلیس پیشگیری پایتخت و ۱۱۰، است در نظر داریم تا تعداد ناوگان موتوری را به ۸۰۰ دستگاه ارتقا دهیم تا با سرعت هرچه بیشتر در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان قدم برداریم.

فارس

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

کد خبر: 1009615

وب گردی

وب گردی