ارائه دستاوردهای دانشگاه آزاد قائم‌شهر در نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی

نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی ( پارسی پوش) در محل نمایشگاه بین المللی قائم شهر با مشارکت گروه مهندسی نساجی و پوشاک دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد قائم شهر، پیمان ولی پور معاون علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر گفت: این واحد دانشگاهی با توجه به سابقه ای که در رشته های مهندسی نساجی، پوشاک و طراحی لباس دارد، عزم خود را جزم کرد تا در نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی پارسی پوش از دستاوردهای دانشجویان، دانش آموختگان و مدرسین در غرفه گروه مهندسی نساجی و پوشاک واحد قائم شهر رونمایی کند.

ولی پور اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر یک غرفه مستقل و دو غرفه مشترک با اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک و اداره فنی و حرفه ای شهرستان در نمایشگاه دارد که در غرفه مشترک، محصولات دانشگاه در بخش لباس، تزئینات روی لباس، حجاب، برگزاری کارگاه های آموزشی، آموزش کسب درآمد، کارآفرینی و رنگ شناسی ارائه می شود.

وی ادامه داد: در کارگاه های عملی نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی پارسی پوش تزئینات روی لباس، نوار دوزی، پل دوزی، الگوسازی، انواع برش و ... توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر به علاقه مندان آموزش داده می‌شود.

ولی پور همچنین از طراحی لباس فرم دانش آموزان دختر و پسر مقطع آمادگی تا دیپلم سراسر کشور برای نخستین بار توسط دانشجویان و دانش آموختگان رشته طراحی و مهندسی نساجی واحد قائم شهر خبر داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009648

وب گردی

وب گردی