مهلت نام‌نویسی نامزدهای شورایاری‌ها تمدید شود

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران درخواست کرد مدت زمان ثبت نام برای حضور در انتخابات شورایاری ها را یک هفته تا ۱۰ روز تمدید کنند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمد سالاری در جلسه علنی امروز در تذکری با اشاره به چهار دوره فعالیت نهاد شورایاری‌ها گفت: در آستانه برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌ها هستیم و باید همه پیش‌بینی های لازم برای مشارکت حداکثری شهروندان فراهم آورده شود.

وی با بیان اینکه در این دوره نحوه اطلاع رسانی به شهروندان و معتمدین محل برای ثبت نام به‌خوبی فراهم نبود گفت: به دلیل ورود نهادهای نظارتی در خصوص قانونی بودن برگزاری این انتخابات و نحوه اطلاع رسانی آن به اعضای شورای شهر تهران پیشنهاد می دهم زمان ثبت نام تمدید شود. باید از ماه ها پیش این تبلیغات انجام می شد و با اطلاع رسانی دقیق افرادی که می توانند در شورایاری ها حضور داشته باشند از برگزاری آن مطلع می‌شدند این در حالی است که تا فردا (دوشنبه) ثبت نام برای انتخابات به پایان می‌رسد. در صورتی که بسیاری هنوز از این موضوع اطلاع پیدا نکرده‌اند.

سالاری تاکید کرد: نهاد شورایاری‌ها بزرگ‌ترین و گسترده‌ترین نهاد مدنی است که باید تلاش کنیم برگزاری این دوره از انتخابات آن بهتر از گذشته باشد؛ بنابراین درخواست می‌کنم یک هفته تا ۱۰ روز زمان ثبت نام تمدید شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009661

وب گردی

وب گردی