لزوم رعایت قوانین و مقررات آموزشی در برگزاری امتحانات واحدهای دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در راستای کیفیت برگزاری امتحانات از واحدهای امیدیه، ماهشهر و مرکز هندیجان بازدید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد اهواز، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در بازدید سرزده از واحدهای امیدیه، ماهشهر و مرکز هندیجان ضمن ارزیابی کیفیت برگزاری امتحانات، بر لزوم رعایت قوانین و مقررات آموزشی توسط دانشجویان و ایجاد بستر و نظم مناسب از سوی مسئولان تاکید کرد.

حجت الاسلام فرج اله براتی به همراه رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان در ابتدا ضمن ادای احترام و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای گمنام مدفون در واحد امیدیه، از باجه تحویل امانات ،سالن امتحانات و نحوه برگزاری، محل و نحوه تکثیر و نگهداری سوالات پایان ترم بازدید کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان در ادامه ضمن بازدید از املاک و مستغلات واحد ماهشهر از روند برگزاری و بررسی قرنطینه امتحانات، نحوه دریافت و تکثیر سوالات و چاپ برگه ها، شخصی سازی پاسخ نامه ها، سالن ها و کلاس های برگزاری امتحانات بازدید و بر رعایت قوانین در برگزاری امتحانات توسط دانشجویان و مسئولان تاکید کرد.

وی در پایان بازدید خود از واحدها و مراکز دانشگاهی، به طور سرزده از مراحل برگزاری امتحانات مرکز دانشگاهی هندیجان هم بازدید کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1009667

وب گردی

وب گردی