حراست دانشگاه، نقش موثری درترویج فرهنگ مسولیت پذیری و قانون گرایی دارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی در مراسم تکریم  و معارفه مسوول حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردوس گفت: حراست دانشگاه نقش بسیار موثری درترویج فرهنگ مسولیت پذیری و قانون گرایی دارد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد بیرجند، سید حسن هاشمی دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی در جلسه معارفه هادی عبدی و تکریم قدیر ضیایی مسوول سابق حراست دانشگاه آزاد اسلامی فردوس با تاکید بر لزوم توجه ویژه به وظایفی که بیانیه گام دوم انقلاب بر دوش دانشگاهها نهاده است هفته قوه قضائیه را گرامی داشت و گفت: حضور شخصیت هایی مانند دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی در دانشگاه موجب تقویت تعهد و روحیه مجاهدت علمی شده است.

وی درادامه با اشاره به اهمیت جایگاه حراست گفت: تلاش در تامین امنیت شغلی مدیران و کارکنان و نیز شناسایی و پیشگیری از آسیب ها از مهم ترین وظایف حراست ها است و حراست دانشگاه نقش بسیار موثری درترویج فرهنگ مسولیت پذیری و قانون گرایی دارد.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام محمد علی تابعی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی خراسان جنوبی نیز هم دلی و هم افزایی را رمز توفیق هر مجموعه برشمرد و گفت: برای مقابله با اهداف پیدا و پنهان و هجمه های مختلف استکبار جهانی باید روحیه ایمان و امید و همبستگی و انسجام اسلامی را هرچه بیشتر تقویت نمائیم.

در این جلسه غفاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردوس نیز ضمن قدر دانی از مسوول سابق حراست گزارشی از فعالیت ها و اقدامات این واحد دانشگاهی ارائه کرد.

علی ذوقی سرپرست اداره کل حراست دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی نیز درایت، تیز بینی، صداقت، رازداری و حفظ آبروی افراد را از مهم ترین مواردی دانست که باید نصب العین کارکنان حراست در انجام امور محوله باشد.

سرپرست اداره کل حراست دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی در ادامه با اشاره به منویات رهبری که تاکید دارند محیط دانشگاه باید آرام و به دور از حاشیه ها باشد بر لزوم تلاش حراستها برای تامین آمنیت و آرامش فضای دانشگاه و رعایت شان و منزلت اساتید دانشگاه تاکید کرد.

در پایان این جلسه حکم انتصاب هادی عبدی و لوح تقدیر قدیر ضیایی به آنان اهدا شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1009677

وب گردی

وب گردی