ارتقای کیفیت آموزش عالی، نقش دانشگاه ها را در پیشرفت کشور بیشتر می کند

رئیس  دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی در جلسه شورای آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی گفت ارتقا کیفیت آموزش عالی، سهم و نقش دانشگاهها را در پیشرفت همه جانبه کشور بیشتر می کند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد بیرجند، سیدحسن هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی در جلسه شورای آموزشی این دانشگاه که در واحد فردوس برگزار شد با اشاره به اینکه ارتقا کیفیت آموزش عالی، می تواند سهم و نقش دانشگاهها را در پیشرفت همه جانبه کشور بیشتر کند گفت: باید با شناسایی همه عواملی که در ارتقا سطح کیفی آموزشی دانشگاه نقش دارند بتوانیم راهکار های لازم را در جهت افزایش انگیزه دانشجویان و ارتقا کیفیت برنامه ها و محتوای آموزشی مورد نیاز جامعه اتخاذ نمائیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی در ادامه با اشاره به بیانات و مطالبات رهبر معظم انقلاب ازدانشگاهیان گفت: توجه ویژه به تقویت بعد رسالت اجتماعی دانشگاه، تقویت نشاط و امید درجوانان عزیز را باید در برنامه ریزی ها مد نظر داشته باشیم.

در این جلسه سید غلامرضا موسوی رئیس شورای آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به ارتقای جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی در مجامع علمی جهان این امر را بیانگر کیفیت آموزشی و پژوهشی این دانشگاه دانست و گفت: باید با تمام توان برای تقویت این جایگاه تلاش کنیم.

حبیب الله نخعی رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد خراسان جنوبی نیز ضمن بیان گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده توفیقات علمی، آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی را بسیار قابل تحسین برشمرد و خدمت رسانی بیشتر به دانشجویان و توجه به مسائل آموزشی را زمینه ساز تربیت دانش آموختگان توانمند دانست.

گفتنی است سید حسن هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی دراین سفر ضمن بازدید از واحد فردوس در دیدار اختصاصی با همکاران این واحد به بررسی مشکلات و دغدغه های آنان پرداخت.

انتهای پیام /

کد خبر: 1009682

وب گردی

وب گردی