تصویب پروانه بهره برداری بیمارستان امام سجاد(ع) واحد تبریز

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: پروانه بهره برداری بیمارستان امام سجاد(ع) واحد تبریز تصویب شده و هفته آینده ابلاغ می شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی واحد تبریز عزیز جوانپور صبح امروز در آیین تکریم و معارفه تکریم معاون توسعه مدیریت و منابع و مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز ضمن تسلیت ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) گفت: در هر تغییر و تحولی، نگرش و حرکتی جدید نهفته است. امیدوارم این تغییرات مدیریتی نیز منشا خیر و برکت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز باشد.

وی ضمن تقدیر از معاون قبلی توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در اعتلای همه جانبه دانشگاه و همت در تجهیز و راه‌اندازی بیمارستان امام سجاد(ع) گفت: دادجویان فردی کارآمد و باری از تجربیات مفید و مختلف دارند و در تمامی مجموعه‌ها و حوزه‌‌هایی که خدمت کرده‌اند تاثیرگذار بوده‌اند. بی شک منبعد نیز از راهنمائیهای ایشان در توسعه و پیشبرد اهداف دانشگاه بهره خواهیم برد.

جوانپور با اشاره به وضعیت فعلی واحد تبریز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی تبریز واحدی درحال توسعه است، در وضعیت فعلی دانشگاه خدمت در حوزه اداری و مالی کاری جهادی است. چراکه صرفه جویی درهزینه ها و مدیریت منابع باید به نحوی باشد که با کم‌ترین هزینه، بیشترین بهره‌وری را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در سالهای اخیر تحولات بسیار خوبی را در حوزه پژوهش، فرهنگی و دانشجویی شاهد بودیم و توانستیم سال گذشته در حوزه پژوهش و امسال در حوزه فرهنگی و دانشجویی جزو واحد‌های برتر باشیم. امید است با کارهای مختلفی که در حوزه‌های پزشکی، دندانپزشکی، بیمارستان و حتی در حوزه عمرانی در حال انجام است بتوانیم درآینده در این حوزه‌ها نیز جزو واحدهای برتر انتخاب شویم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی از تصویب پروانه بهره برداری بیمارستان امام سجاد(ع) خبرداد و گفت: انشالله با بهره برداری کامل از بیمارستان و آغاز سال تحصیلی جدید، تنها بیمارستان در دانشگاه آزاد اسلامی خواهیم بود که دانشجویان پزشکی با تجهیزات پیشرفته آموزش‌های بالینی خود را شروع می کنند.

وی در ادامه مهدی زینالی را به عنوان معاون جدید توسعه مدیریت و منابع، سعید نامور را به عنوان مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی و ضمن قدردانی از خدمات علیرضا بناپور غفاری وی را به عنوان مدیر دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی تبریز معرفی نمود.

جوانپور همه توفیقات بدست آمده را نتیجه تلاش هیأت رئیسه، استادان و کارمندان دانست و گفت: انشاالله با عزم جدی و با پتانسیل ها و زیرساخت هایی که داریم و با استفاده از توان همه عزیزان شاهد پیشرفت هرچه بیشتر دانشگاه باشیم. قطعاً با همدلی و هم افزایی و صمیمیت می توانیم به مشکلات فایق آییم.

در ادامه این مراسم علیرضا دادجویان معاون اسبق توسعه مدیریت و منابع واحد تبریز نیز گفت: با تلاش و کوشش های شبانه روزی ابهامات و علامت سوالهایی که در سطح شهر تبریز، استان و کشور در خصوص عدم راه اندازی و بهره برداری بیمارستان امام سجاد (ع)، راه اندازی دانشکده و کلینیک دندانپزشکی، بیمارستان دامپزشکی و بهره برداری از زمین 106 هکتاری بیلوردی ایجاد شده بود؛ مرتفع شد.

وی افزود: با وجود محدودیت های منابع مالی با مدیریت جهادی و به همت همه همکاران و روسای دانشکده ها و معاونین با همدلی و صفا و صمیمیت وپشتکار واحد تبریز توانست مسیر توسعه خود را با شتاب طی کند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1009683

وب گردی

وب گردی