استادان انقلابی در پیگیری مطالبات رهبری در دانشگاه‌ها پیشگام باشند

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی گفت: انتظار می‌رود در همه استان‌ها، استادان انقلابی به عنوان گروه اجتماعی مرجع در پیگیری مطالبات رهبری در دانشگاه‌ها و در سطح جامعه پیشگام باشند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، سید محمد حسینی در نشست مشترک اعضای شورای مرکزی و دبیران استانی کانون دانشگاهیان ایران اسلامی با اشاره به ابعاد شخصیت شهید سیدمحمد بهشتی از او به عنوان چهره‌ای تشکیلاتی یاد و اظهار کرد: شهید بهشتی بزرگترین حزب بعد از انقلاب یعنی حزب جمهوری اسلامی را پایه‌گذاری کرد که اثرگذاری و نقش‌آفرینی قابل توجهی در تحولات کشور داشت، از جمله شکل‌گیری مجلسی که عدم کفایت سیاسی ابوالحسن بنی‌صدر را تصویب کرد.

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی از دبیران استانی کانون خواست که ارزیابی و پیشنهادات خود در خصوص انتخابات سرنوشت‌ساز مجلس، ساز و کار رسیدن به وحدت و گفتمان انتخابات را ارائه دهند و در جهت وفاق حداکثری نیروهای انقلاب بکوشند.

وی افزود: در برخی استان‌ها، تشکیلات کانون فراتر از مرکز استان در شهرستان‌ها هم فعال شده که انتظار می‌رود در همه استان‌ها این گسترش کمی و ارتقای کیفی فعالیت‌ها را شاهد باشیم و استادان انقلابی به عنوان گروه اجتماعی مرجع در پیگیری مطالبات رهبری در دانشگاه‌ها و در سطح جامعه پیشگام باشند.

محمدرضا مرندی، عضو شورای مرکزی کانون هم در این نشست بحث کاملی در خصوص اختیارات ولی فقیه در ایران و مقایسه با دیگر کشورها را مطرح کرد و به سؤالات و ابهامات در این باره پاسخ داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009696

وب گردی

وب گردی