استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های دانشگاه آزاد برای حل مشکلات جامعه

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دانشگاه در خدمت انقلاب اسلامی است و با رعایت قوانین و مقررات باید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خود برای حل مشکلات جامعه استفاده کند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد بجنورد، سید محمود هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در جمع هیأت رئیسه و اساتید واحد بجنورد، گفت: باید در تربیت دانشجویان و نسل جوان در تراز انقلاب اسلامی به شیوه و سیرت امام جفر صادق(ع) عمل کنیم.

وی با تأکید بر نظم در کار تشکیلاتی، اظهار کرد: بعد از نظم تشیکلاتی، حضور و وجود ناظر و رهبر عالی در اقدامات تشکیلاتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

دکتر هاشمی با تأکید بر اجرای بیانیه گام دوم انقلاب خاطرنشان کرد: برگزاری صرف جلسات بیانیه گام دوم انقلاب کار به جایی نمی‌رسد، بلکه باید وارد فاز عملیاتی شویم و ببینیم برای تحقق اخلاق، ایثار، علم و فناوری، سبک زندگی و .... در جامعه چه اقداماتی انجام داده ایم.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی در خدمت انقلاب اسلامی است و با رعایت قوانین و مقررات باید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خود برای حل مشکلات جامعه استفاده کند.

حجت‌الاسلام حسین یوسفی فر رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان خراسان شمالی نیز در این جلسه گفت: اساتید دانشگاه‌ها فرماندهان جنگ نرم هستند و زمانی که این نشان الهی را به همراه دارند، قطعاً وظایفشان سنگین‌تر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مخاطب اصلی کرسی های آزاداندیشی استادان هستند، بنابراین باید بستری مناسب برای تربیت و پرورش دانشجویان در دانشگاه ها فراهم کنند. وظیفه و رسالت مهم دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها نیز این است که هماهنگی‌های لازم را برای اجرایی شدن این امر مهم فراهم سازند.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی خراسان شمالی گفت: بسیج اساتید به عنوان خط مقدم و فرماندهان زبده باید وارد عرصه جامعه شوند و دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری حامی اصلی این قشر خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009703

وب گردی

وب گردی