غرق‌شدن 6  گردشگر در بیشه لرستان

فرماندار خرم‌آباد از غرق‌شدن 6 گردشگر در منطقه بیشه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، اسد عبدالهی در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان که با هدف بررسی مشکلات منطقه تفریحی آبشار بیشه برگزار شد، گفت: متأسفانه از ابتدای سال جاری تاکنون 6 نفر از گردشگران حاضر در این منطقه به دلیل عدم توجه به تابلوهای هشداردهنده و همچنین تذکرات عوامل اجرایی، در آب‌های خروشان غرق شده و جان خود را از دست داده‌اند که این آمار در قیاس با سال‌های قبل نگران‌کننده است.

وی تأکید کرد: به دنبال این هستیم که در راستای جلوگیری از افزایش تعداد تلفات و همچنین یافتن اجساد سایر غرق‌شدگان از توان شهرداری، هلال‌احمر و اداره کل ورزش و جوانان بهره گرفته و در قالب یک جدول زمان‌بندی حضور عوامل این دستگاه‌ها در منطقه را ساماندهی کنیم.

این مسئول با تأکید بر اینکه دهیاری در حال حاضر به‌ناچار مدیریت منطقه را بر عهده گرفته است گفت: آبشار بیشه پس از قلعه فلک‌الافلاک گردشگرپذیرترین جاذبه استان بوده و لازم است میراث فرهنگی در خصوص مدیریت آن پای کار آمده و برنامه‌ریزی بهتری داشته باشد.

عبدالهی گفت: نظارت بر قیمت کالاها و مکان‌های اسکان گردشگران نیز از دیگر ضروریات است و دستگاه‌های متولی در اسرع وقت به این موضوع ورود کنند.

ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1009713

وب گردی

وب گردی