سازمان منافقین با شستشوی مغزی سعی در عضوگیری داشته است

عضو سابق روابط بین‌الملل گروهک منافقین گفت: این سازمان با شستشوی مغزی افراد سعی در عضو‌گیری داشته است و با این هدف که ایران نمی‌تواند کشوری مستقل باشد، تشکیل شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از یاسوج، ابراهیم خدابنده عضو سابق روابط بین‌الملل گروهک منافقین صبح امروز در جمع کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج بیان کرد: به‌‌مدت ۲۳ سال عضو گروهک منافقین بودم که در سخنرانی‌ها بیشتر بحث استقلال مطرح می‌شد و کمتر کسی فکر می‌کرد که ایران بتواند کشوری مستقل باشد در صورتی که مسعود رجوی می‌گفت ایران یکی از ۱۰ بازیگر صحنه بین‌المللی است.

وی گفت: امروز دیگر جوانان دغدغه استقلال ندارند و خیالشان راحت است که ایران کشوری مستقل است؛ اما آن موقع غربی‌ها و منافقین ادعا می‌کردند که ایران چون متکی به طبقه کارگر نیست، پس مستقل نیست و وابسته به غرب است.

عضو سابق روابط بین‌الملل گروهک منافقین اظهار کرد: آنها با این ترفند خیلی‌ها را جذب کردند و از طریق متدهای روانی و شستشوی مغزی افراد کار می‌کردند و من به علت مسلط‌بودن به زبان انگلیسی در بخش روابط بین‌الملل مشغول شدم و با مسئولان و نهادهای دولتی جلساتی برگزار می‌کردیم و سعی در جذب آنها داشتیم.

خدابنده گفت: تمام تلاش ما ایران‌هراسی بود و این ترفند صهیونیستی بود که تلاش می‌کند دنیا را از ایران بترساند به این بهانه که ایران شما را تهدید می‌کند و با ایجاد ترس در دل مردم، آنان را برای عضویت در گروهک منافقین جذب کنند.

وی بیان کرد: از نظر آمریکا تمام کشورها در دو دسته تقسیم می‌شوند یا دوست هستند یا دشمن و کشور خنثی وجود ندارد و آنها ایران را دشمن خود می‌دانند.

عضو سابق روابط بین‌الملل گروهک منافقین در جواب سوال یکی از کارکنان واحد یاسوج و علت جداشدن او از گروهک منافقین اظهار کرد که در جریان ماموریت در سوریه دستگیر و به ایران تحویل داده شده و حدود چهار سال در زندان بوده و برخلاف شنیده‌ها هیچ‌گونه بدرفتاری و شکنجه در زندان با وی صورت نگرفته است.

خدابنده هدف خود از پیوستن به گروهک منافقین را مبارزات ضدآمریکایی دانسته ولی بعد فهمیدیم که سازمان با اسرائیل و آمریکا رابطه برقرار کرده و از هدف اصلی خود که ضدآمریکایی بوده دور شده است.

وی گفت: هدف گروهک منافقین در ابتدا کسب قدرت بوده و تلاش کرده‌ که از ورود امام خمینی (ره) به ایران جلوگیری کنند تا قدرت دست خودشان باشد که موفق نشده‌اند.

عضو سابق روابط بین‌الملل گروهک منافقین فرانسه را عامل وصل شدن رجوی به صدام دانسته و این هم با ترفند آمریکا بوده و گروهک منافقین بعد از سقوط صدام در اختیار غرب بوده و هیچ‌گونه اختیاری از خود نداشته و تمام سیاست‌های غرب را پیاده می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009749

وب گردی

وب گردی