خبر خوب برای دانشجویان رشته مهندسی نفت واحد مشهد/ گواهی معتبر کارآموزی برای دانشجویان غیرایرانی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی گفت: دانشجویان رشته مهندسی نفت دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد می توانند دوره کارآموزی خود را به مدت 5 روز در شرکت ملی حفاری ایران بگذرانند.

علی سروری مجد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره دستاوردهای سفر خود به استان خوزستان اظهار کرد: طی سفر به خوزستان، تفاهم‌نامه همکاری با «شرکت ملی حفاری ایران» امضا کردیم؛ این شرکت 40 درصد حفاری مناطق نفت خیز کشور را برعهده دارد و دارای کارمندان مجرب و متخصص است.

وی افزود: طی این تفاهم‌نامه، دانشجویان رشته مهندسی نفت دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد، می‌توانند دوره کارآموزی خود را به مدت 5 روز در شرکت ملی حفاری ایران بگذارنند.

سروری مجد ادامه داد: حفاری، تخصص اصلی رشته مهندسی نفت نیست؛ اما دانشجویان این رشته بهتر است که با موضوع حفاری آشنا باشند؛ در واقع دانشجویان بایستی فرآیند حفاری تا عمق 3 هزار و 800 متری زمین را یادبگیرند و با چگونگی آن آشنا شوند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد تصریح کرد: طی تفاهم‌نامه ای که میان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد و شرکت ملی حفاری ایران امضا شد؛ همکاری های مشترک در زمینه های پژوهشی و آموزشی افزایش می کند و شرکت ملی نفت ایران از ظرفیت های علمی دانشگاه آزاد استفاده خواهد کرد.

وی با بیان این که پس از پایان دوره کارآموزی به دانشجویان گواهی اعطا می شود گفت: این گواهی برای دانشجویان غیر ایرانی پس از بازگشت به کشورشان، از اعتبار بسیار بالایی برخوردار خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009758

وب گردی

وب گردی