توضیحات وزارت نفت درباره اظهارات نماینده شاهین‌شهر

وزارت نفت در خصوص مصاحبه حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم بوشهر در مجلس، توضیحاتی ارائه کرد.

وزارت نفت در خصوص مصاحبه حسینعلی حاجی دلیگانی با عنوان «آقای زنگنه استخدام افراد خاص در وزارت نفت با چه مجوزی انجام می‌شود؟» توضیحاتی ارائه کرد. متن این توضیحات به شرح ذیل است:

۱- صنعت نفت از سال ۱۳۹۲ تاکنون جذب انبوه برای استخدام کارمند پیمانی / قراردادی نداشته است (به جز جذب مربوط به شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند) و صرفا فارغ‌التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت به استخدام وزارت نفت نائل آمده‌اند که مجوز استخدام آنها نیز از سازمان اداری و استخدام کشور اخذ و طی مراحل مصاحبه و گزینش انجام شده است.

۲- با توجه به اینکه تاکنون مجوز خاصی از سوی وزیر نفت برای استخدام صادر نشده است، لذا ضروری است نماینده محترم نام و مشخصات فرد یا افرادی که از نظر ایشان با مجوز خاص وزیر استخدام رسمی شده‌اند را اعلام تا امکان بررسی دقیق و اعلام نظر کارشناسی فراهم گردد.

۳- در صورتی که نظر نماینده محترم، موضوع مأمورین و منتقلین به صنعت نفت می‌باشد، لازم به ذکر است این موضوع طبق قوانین کشوری انجام می‌پذیرد و صرفا در خصوص کارکنان رسمی/پیمانی دولت صادق است و مجوز استخدام محسوب نمی‌شود. کما اینکه سایر دستگاه‌های اجرایی کشور نیز به همین منوال عمل می‌نمایند.

کد خبر: 1009765

وب گردی

وب گردی