پرداخت وام قرض الحسنه به ۲۰۰ هزار بازنشسته نیروهای مسلح

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح از پرداخت وام قرض الحسنه به ۲۰۰ هزار نفر از بازنشستگان نیروهای مسلح در سال جاری خبر داد.

ابراهیم محمود زاده مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی(ساتا)، گفت: به فضل الهی در راستای ارتقاء منزلت و افزایش خرسند سازی بازنشستگان محترم نیروهای مسلح، به ۲۰۰ هزار نفر بازنشسته وام قرض الحسنه با کارمزد ۳ درصد در طول سال ۹۸ از طریق سازمان بازنشستگی پرداخت خواهد شد.

محمود زاده با تأکید بر حمایت های مستمر از بازنشستگان نیروهای مسلح و با اشاره به پرداخت وام قرض الحسنه به صورت غیرحضوری و الکترونیک به بازنشستگان نیروهای مسلح، تصریح کرد: پرداخت این وام به صورت غیرحضوری و ثبت نام از طریق اینترنت بوده و واجدین شرایط دریافت وام بایستی حداقل دوسال از بازنشستگی آنها گذشته، حقوق زیر 4میلیون و توانایی بازپرداخت اقساط را داشته و تاکنون از این نوع وام استفاده نکرده باشند.

وی خاطرنشان کرد: بازنشستگان از طریق پیامک سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح(سابا) از ساز و کار نحوه پرداخت مطلع خواهند شد و ضرورتی به مراجعه حضوری نبوده و این عزیزان می‌توانند با عضویت در کانال سروش به آدرس https://sapp.ir/sabba.ir اطلاعات بیشتری در این خصوص کسب کنند.

کد خبر: 1009768

وب گردی

وب گردی