اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه تهران در خراسان رضوی برگزار می‌شود

مسئول اردوهای جهادی دانشگاه تهران گفت: دانشجویان جهادگر دانشگاه تهران از 21 مردادماه تا 5 شهریورماه در این منطقه خدمت‌رسانی خواهند کرد.

خسرو بابایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با بیان اینکه اردوی جهادی تابستان دانشگاه تهران در دهستان شیرین‌سو استان خراسان رضوی برگزار می‌شود، گفت: دانشجویان جهادگر دانشگاه تهران از 21 مردادماه تا 5 شهریورماه در این منطقه خدمت‌رسانی خواهند کرد.

مسئول اردوهای جهادی دانشگاه تهران درباره تعداد نفرات حاضر در این اردو ابراز کرد: تابستان امسال 250 دانشجوی متشکل از 200 دانشجوی پسر و 50 دانشجوی دختر به دهستان شیرین‌سو اعزام خواهند شد.

وی اضافه کرد: در اردوی جهادی خراسان شمالی 14 کارگروه تخصصی فعالیت می‌کنند که برخی از این کارگروه‌ها شامل کارآفرینی، کشاورزی، دامپزشکی، فرهنگی، عمرانی، پزشکی و ... است.

بابایی برنامه‌ریزی اردوهای جهادی را کلان و بلندمدت دانست و تصریح کرد: برای اثرگذاری بیشتر تلاش دانشجویان در مناطق محروم، برنامه‌ریزی بلند‌مدت برای حضور در مناطق انجام شده‌ است. به عنوان مثال دانشگاه تهران چهار سال متوالی در منطقه سرپل ذهاب اردوی جهادی برگزار کرده است.

این فعال دانشجویی پیرامون حوزه‌های خدمت‌رسانی در مناطق کم‌برخوردار، عنوان کرد: قبل از برگزاری اردوی جهادی کلاس‌های آموزشی برای دانشجویان برگزار می‌شود تا آنها در حد توان و با در نظر گرفتن محدودیت زمان، برای خدمت در برخی از حوزه‌ها آشنا شوند.

وی خاطرنشان کرد: به غیر از مبحث آموزش برای دانشجویان، تدابیری اندیشیده شده‌ است تا از دانشجویان در حوزه‌های مرتبط با رشته تحصیلی‌شان استفاده شود تا کارهای انجام شده تخصصی‌تر باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009778

وب گردی

وب گردی