معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی همدان منصوب شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان با صدور حکمی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی این واحد دانشگاهی را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، مرتضی قائمی در حاشیه جلسه هیئت‌رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با صدور حکمی مهدی مجلسی عضو هیئت علمی گروه تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی همدان را به عنوان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه معرفی کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست گفت تلاش‌های بی شائبه علی غلامی مهرداد معاونت سابق آموزشی دانشگاه بر هیچ‌کسی پوشیده نیست، وی دارای روحیه تعامل صداقت و دوراندیشی بوده و امیدوارم در تمامی مراحل زندگی موفق و پیروز باشد.

دبیر هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان اظهار کرد: انتظار داریم در معاونت آموزشی قانون مداری، صداقت، تکریم ارباب‌رجوع، قاطعیت در رفتار، پرهیز از کار جناحی، همچون گذشته در دستور کار قرار گیرد.

قائمی تأکید کرد: زمانی که کار را ما درست و بر اساس اصول انجام دهیممطمئناً حق کسی ضایع نخواهد شد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان نیز گفت: ویژگی بارز غلامی صادق بودن و احاطه زیاد به محیط پیرامون دانشگاه بود که برای وی در تمامی مراحل زندگی آرزوی موفقیت داریم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمیدرضا طالقانی ورکشی گفت: معاون جدید دانشگاه هم فردی اخلاق مدار متدین با پتانسیل و توان مدیریتی بالاست که امیدواریم بتواند در این عرصه نیز موفق و موید شود.

معاون سابق آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد همدان هم در این نشست گفت: من از خرداد سال 1395 عهده‌دار این مسئولیت شدم و در آن زمان به اذعان اکثر دوستان نمی‌توانستیم به مبحث آموزشی در این واحد دانشگاه نمره قبولی بدهیم ولی امروز خرسندم که نمره معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیل واحد همدان نمره خوبی است.

علی غلامی مهرداد افزود: وظیفه خود می‌دانم از زحمات و اعتماد روسای قبلی دانشگاه سید علی‌اصغر تروهید، سعید جامه بزرگی و تمامی معاونین و مدیرانی که در طول دوران خدمت با آنها همکاری داشته باشم قدردانی کنم همچنین از زحمات رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان که با استعفا بنده موافقت کردند.

وی تأکید کرد: به معاون جدید هم تبریک عرض می‌کنم و اعلام می‌دارم هرکجا که کمکی از بنده برای انجام امور بهتر دانشگاه برمی‌آمد در خدمت هستم.

معاون جدید آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد همدان هم گفت: از اعتماد رئیس دانشگاه برای انتصاب این پست تشکر و امتنان را دارم و امیدوارم جواب اعتماد وی را بدهم.

مهدی مجلسی بیان کرد: امیدوارم تمامی ارکان دانشگاه همچون قبل با معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تعامل مثبت دوسویه داشته باشند تا در راستای حرکت به سمت دانشگاه مسئله محور هر چه‌بهتر قدم برداریم.

مهدی مجلسی عضو هیئت علمی تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و دارای دکتری بیومکانیک ورزشی دانشگاه بوعلی سینا در کارنامه کاری خود رئیس دانشکده علوم انسانی همدان، معاونت آموزشی دانشجویی دانشکده علوم انسانی همدان، رئیس هیئت ورزش‌های بیماران خاص استان همدان، نایب رئیس هیئت ورزش کبدی استان همدان را دارد.

وی در کارنامه علمی خود کسب رتبه اول کنکور ورودی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی در سال 1382، کسب عنوان پژوهشگر برگزیده دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان، کسب عنوان مدرس نمونه دانشکده علوم انسانی همدان، کسب عنوان مدرس نمونه دانشکده علوم انسانی و کسب عنوان مقاله برتر در سومین و ششمین جشنواره فرهیختگان را دارد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1009790

وب گردی

وب گردی