650 هزار داوطلب کنکور کارت گرفتند

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: تا ساعت ظهر امروز، 650 هزار و 514 نفر از داوطلبان نسبت به دریافت کارت آزمون و پرینت برگه راهنما آزمون سراسری اقدام کرده‌اند.

حسین توکلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به توزیع کارت آزمون از روز گذشته گفت: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده کارت شرکت در آزمون سراسری داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجی به همراه برگه راهنمای شرکت در آزمون، از دیروز ۹ تیرماه روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است.

وی ادامه داد: تمامی داوطلبان باید برای دریافت پرینت کارت آزمون، تا چهارشنبه 12 تیرماه 98 به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات لازم که در اطلاعیه درج شده است، نسبت به دریافت پرینت کارت آزمون و برگ راهنما اقدام کنند.

مشاورعالی سازمان سنجش گفت: داوطلبانی که از 2 یا 3 گروه متقاضی شده‌اند، باید علاوه بر دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی اصلی خود، نسبت به دریافت پرینت کارت گروه آزمایشی گروه دوم یا سوم خود اقدام کنند.

وی بیان کرد: از تعداد یک میلیون و 119 هزار و 15 داوطلب ثبت‌نام کننده در آزمون سراسری تعداد افرادی که تا ساعت 8 صبح امروز نسبت به دریافت کارت آزمون اقدام کرده‌بودند به 505 هزار و 711 داوطلب(45.19 درصد) می رسید.

توکلی افزود: تا ظهر امروز، 650 هزار و 514 نفر از داوطلبان نسبت به دریافت کارت آزمون و پرینت برگه راهنما آزمون سراسری اقدام کرده‌اند. به عبارت دیگر،‌ 58 درصد از داوطلبان کارت آزمون را دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009793

وب گردی

وب گردی