شرایط زندان‌های آمریکا سخت و غیرقابل‌تصور است

مجری شبکه پرس تی‌وی گفت: شرایط سخت و غیر قابل تصوری در زندان‌های آمریکا وجود دارد.

به گزارش خبرنگار گروه‌ دانشگاه ایسکانیوز، مرضیه هاشمی مجری شبکه پرس تی وی در نشست حقوق بشر که در دانشگاه صنعتی امیر کبیر برگزار شد، گفت: به چشم‌خودم حقوق بشر را در آمریکا دیدم، قبل از اینکه من در آمریکا دستگیر شوم، اطلاعاتی درباره حقوق‌ بشر آمریکا داشتم.قبل از اتفاقی که برایم بیفتد اطلاعاتی درباره وقایع آمریکا داشتم. اما با توجه حوادثی که برای من رخ داد، دیدگاهم به کلی به این موضوع عوض شد.


وی ادامه داد: رسانه‌های بسیاری به موضوع دستگیری من پرداختند اما خبر ندارم که چه بلایی بر سر برحی از آن‌ها‌ آمده است.

مجری شبکه پرس تی‌وی تصریح کرد: بسیاری‌از اعضای خانواده ایران‌های مقیم‌ آمریکا در‌زندان‌های این کشور هستند اما خانواده‌های‌ آن‌ها چیزی نمی‌گویند چون می ترسند شرایط که دارند سخت‌تر شود.


وی افزود: در‌ زندان‌ افرادی‌ را می‌دیدم‌ که هیچ‌ توانی برای بیرون آمدن ندارند اما آمریکایی‌ها با آنها کاری می‌کند تا به گناه نکرده خود اعتراف کنند.

هاشمی به زندان‌های آمریکا اشاره کرد‌ و‌‌‌ گفت:‌ زندان های آمریکا خصوصی هستند و‌درآمدزایی می‌کنند. فردی را می شناسم به نام ابوالفضل؛ او‌‌۴۴ سال در سلولی انفرادی زندانی بود و‌ زمان تنفس هم فقط در حیاطی کوچک وقت خود را به تنهایی می‌گذراند اما در انتها بی گناه شناخته و حدود یک‌سال نیم پیش از زندان آزاد شد، اما‌ هیچ‌وقت این خبر را از آمریکا نخواهید شنید.

وی تاکید کرد: شرایط سختی در زندانهای آمریکا وجود دارد که غیرقابل تصور است. آنها در زندان‌ها می‌خواهند انسانیت را از انسان بگیرند.

انتهای‌ پیام/

کد خبر: 1009822

وب گردی

وب گردی