پرونده  ضرب  و جرح کودک در قزوین در مرحله تحقیقات مقدماتی است

 دادستان عمومی و انقلاب قزوین از تشکیل پرونده قضایی برای مادری که کودک ۶ ساله خود را مورد تنبیه قرار داده بود، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمد قاسمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین در تشریح جزییات این حادثه گفت: پس از انتشار اخبار مبنی بر ایراد ضرب دختر ۶ ساله‌ای توسط مادرش در یکی از شهر‌های قزوین که موجب جریحه دار شدن افکار عمومی شد، دادستانی بر اساس وظیفه ذاتی خود به موضوع ورود کرده و پرونده قضایی متشکله در یکی از شعب بازپرسی دادسرای قزوین در مرحله تحقیقات مقدماتی است. ضمن اینکه از مددکاران و کارشناسان اداره بهزیستی نیز خواسته شد تا در بیمارستان حاضر شوند.

وی در ادامه افزود: در تحقیقات انجام شده از والدین کودک و شاهدین حادثه مشخص شده که کودک و مادرش در منزل پدربزرگ کودک حضور داشتند و درساعت ۳ نیمه شب جمعه هفتم تیرماه سال جاری کودک مشغول بازی و شیطنت کودکانه بوده که مادرش عصبانی شده و حسب اظهار وی با پرتاب کردن کلید بطرف کودک، یکی از کلید‌ها در سر کودک فرو رفته و موجب خون ریزی می‌شود.

قاسمی گفت: کودک بعد از این حادثه فورا به درمانگاه محل و سپس به بیمارستان شهید رجایی قزوین منتقل می‌شود که بلافاصله با عمل جراحی، کلید از سر کودک خارج شده و در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری است.

شب گذشته رییس کل دادگستری و دادستان قزوین با حضور در محل بیمارستان و گفتگو با مدیریت و کادر درمان در جریان روند درمان قرار گرفتند و از کودک عیادت کردند که حال عمومی کودک مساعد است.

دادستان قزوین در پایان افزود: تحقیقات در این پرونده همچنان از سوی بازپرس ادامه دارد و اخبار تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1009831

وب گردی

وب گردی