دانشگاه آزاد اسلامی، کارگاه‌های آموزشی در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب برگزار می‌کند

رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی گفت: درصددیم کارگاه‌‌‌‌‌های آموزشی مرتبط با بیانیه گام دوم انقلاب را در سطوح مختلف استادی و کارمندی برگزار کنیم تا دانشگاه آزاد بتواند رسالت اصلی خود در راستای تبیین این امر را محقق کند.

حجت‌الاسلام حسن خیری رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌‌و‌‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره عملکرد این پژوهشکده و دستاوردهای آن گفت: در این پژوهشکده چند موضوع را به عنوان محور اصلی کار قرار دادیم. یکی از مهم‌‌ترین محورها؛ بیانیه گام دوم انقلاب است. درصددیم با تقسیم‌‌بندی موضوعی و ارائه آن به واحدهای دانشگاهی؛ موضوعات مورد تاکید مقام معظم رهبری در این بیانیه را در کل مجموعه دانشگاه آزاد، اجرایی کنیم.

وی افزود: در تلاشیم با اجرایی شدن امور مربوط به بیانیه گام دوم انقلاب؛ یک هم‌‌‌افزایی در شناخت و گفتمان‌‌سازی، تحلیل و تبیین این بیانیه انجام دهیم. برای تحقق این امر از راهکارهای مختلفی چون طرح‌‌‌های پژوهشی و هدایت رساله‌‌های دکتری، تولید کتاب‌‌های مرتبط با موضوع و نشست‌‌های تخصصی مرتبط با آن استفاده می‌کنیم. درصددیم، کارگاه‌‌‌‌‌های آموزشی مرتبط با این بیانیه را در سطوح مختلف استادی و کارمندی برگزار کنیم تا دانشگاه آزاد بتواند رسالت اصلی خود در راستای تبیین این امر را محقق کند.

رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: برای تحقق اهداف تعیین شده در بیانیه گام دوم انقلاب؛ پیمایشی ملی با عنوان سواد انقلابی در نظر گرفتیم تا وضعیت بینشی، نگرشی و اندیشه‌‌ای دانشجویان درباره مطالبات و شناخت انقلاب اسلامی را بررسی کنیم و براساس آن بتوانیم برنامه‌‌های مرتبط با این امر را ساماندهی کنیم.

خیری در پایان درباره مهم‌‌‌‌‌‌ترین اهداف این پژوهشکده تاکید کرد: مهم‌ترین هدف ما در این پژوهشکده به کارگیری علوم‌‌‌‌‌انسانی اسلامی در راستای تحقق اهداف تعیین شده برای تبیین ارزش‌‌‌‌های انقلاب اسلامی است. برای تربیت دانشجوی انقلابی نیازمند تقویت امور شناختی دانشجویان هستیم تا نسلی تربیت کنیم که براساس شناخت صحیح ارزش‌‌های انقلاب بتوانند مبلغان خوبی برای اهداف مقدس انقلاب اسلامی در سراسر جهان باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009841

وب گردی

وب گردی