راه سختی برای مدال‌آوری در یونیورسیاد در پیش داریم/ بامداد پنجشنبه راهی ایتالیا می‌شویم

سرمربی تیم ملی پومسه بانوان گفت: به همراه ملی پوشان تیم ملی تکواندو بامداد پنجشنبه تهران را به مقصد ایتالیا ترک خواهیم کرد و راهی دهکده ورزشی مسابقات یونیورسیاد در ناپل شویم. 

مهسا مردانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در خصوص مسابقات یونیورسیاد 2019 گفت: باتوجه به سطح بالای مسابقات یونیورسیاد و حضور تیم های قدرتمند در این دوره از مسابقات برترین ها در میدان حاضر خواهند شد. به همین خاطر باید تمام تمرکزمان را روی کسب نتایج قابل قبول معطوف کنیم.

وی افزود: ترکیب تیم ملی پومسه بانوان ایران متشکل از برترین دانشجویان بوده و تمام تلاشمان را می کنیم تا در این آوردگاه بزرگ مدال کسب کنیم. امیدوارم ملی پوشان با شکست حریفان خود و کسب مدال های رنگارنگ دل مردم ایران را شاد کنند.

مردانی ادامه داد: پیش از اعزام به مسابقات جهانی یونیورسیاد 2019 ایتالیا با ملی پوشان، نزدیک به دو ماه در اردو حضور داشتیم و تمرینات را به صورت منظم و دقیق پشت سرگذاشتیم و برای حضور در این مسابقات آمادگی کامل داریم و با تمام قوا مقابل حریفان به میدان خواهیم رفت. همچنین فردا پیش از سفر به ایتالیا آخرین تمریناتمان را انجام خواهیم داد تا با آمادگی بیشتری به مصاف رقبا برویم.

سرمربی تیم پومسه اظهار کرد: ملی پوشان با حضور در چند مرحله از اردو به مرز آمادگی رسیدند و از شرایط جسمانی دانشجویان رضایت کامل دارم، البته از الان نمی توان گفت چند مدال کسب خواهیم کرد؛ اما با توجه به سال المپیک 2020 برترین نفرات را در ترکیب قراردادیم و برای کسب بهترین نتیجه تلاش می کنیم.

وی عنوان کرد: به همراه ملی پوشان تیم ملی تکواندو بامداد پنجشنبه تهران را به مقصد ایتالیا ترک خواهیم کرد راهی دهکده ورزشی مسابقات یونیورسیاد در ناپل شویم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009865

وب گردی

وب گردی