کسب رتبه اول در همایش استاد تراز انقلاب اسلامی توسط عضو هیأت علمی واحد کرج

رمضان جهانیان عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و سرپرست واحد هشتگرد رتبه اول استاد برتر تراز انقلاب اسلامی سازمان بسیج اساتید البرز در سال 98 را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از کرج، در همایش استاد تراز انقلاب که به همت بسیج اساتید استان البرز با سخنرانی حجت الاسلام سیدمحمد هاشمی مسئول دفتر نهاد نمایندگی دانشگاه خوارزمی و فواد ایزدی از کارشناسان مسائل آمریکا برگزار شد، مسئولین کانون بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان البرز حضور داشتند.

در این همایش که به میزبانی دانشگاه خوارزمی کرج برگزار شد؛ از تعدادی از اساتید تراز انقلاب استان دانشگاه ها تجلیل شد.

در حاشیه این مراسم یعقوب فتحی مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد استان البرز با اعلام این خبر افزود: این همایش به بهانه سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران به عنوان الگوی استاد تراز انقلاب اسلامی برای اساتید بسیجی برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه اطلاق روز شهادت چمران به نام بسیج اساتید جلوه‌ای از ویژگی‌های این استاد گرانقدر را در جامعه زنده نگه می‌دارد؛ افزود: شهید دکتر مصطفی چمران شخصیتی ممتاز، علمی، متدین و انقلابی بود که در ابعاد گوناگون الگویی زنده و قابل اتکاء برای جامعه و به ویژه دانشگاهیان به شمار می‌رود؛ افزود: روز بسیج اساتید حاوی رسالتی سنگین برای نخبه‌ترین قشر جامعه است.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با گرامیداشت سی وهفتمین سالروز شهادت دکتر چمران گفت: سی و هفت سال از پرواز عارفانه و جاودانی این استاد بی نظیر می‌گذرد، اما روزهای پرتکاپو، تلاش‌های صادقانه همراه با تلفیقی از علم و عمل، بی‌اعتنا به پیرایه‌های دنیوی به رغم امکان برخورداری از همه آن‌ها فراموش نشدنی است، چرا که به راستی وی استادی بود که علم، عمل و اخلاق همراه با بصیرت و بردباری -که ویژگی بسیجی بودن است - را با این مقام ترکیب کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1009891

وب گردی

وب گردی