دانشگاه آزاد حمایت خود را از ورزشکاران دریغ نکرده است/ والیبال  ایران در گروه مرگ  یونیورسیاد قرار دارد

عضو تیم ملی والیبال دانشجویان گفت: سطح مسابقات در یونیورسیاد بسیار بالا بوده است و در گروه مرگ مقابل تیم های برزیل، فرانسه، کانادا و لهستان قرار خواهیم گرفت. باید در نخستین دیدار به مصاف فرانسه برویم.

دانیال آتابای دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزاد شهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره حضور در مسابقات یونیورسیاد گفت: سی‌امین دوره مسابقات دانشجویان جهان در ناپل ایتالیا برگزار می شود. امیدوارم در رشته والیبال از عنوان قهرمانی تیم ملی ایران دفاع کنیم تا با یک مدال خوشرنگ به کشور بازگردیم.

وی افزود: سطح مسابقات در یونیورسیاد بسیار بالاست که در گروه مرگ مقابل تیم های برزیل، فرانسه،کانادا و لهستان قرار خواهیم گرفت و باید در نخستین دیدار به مصاف فرانسه برویم.

آتابای اظهار کرد: گنبدکاووس و ارومیه یکی از پایتخت‌های رشته والیبال بوده و بازیکنان سرشناسی از استان گلستان وارد تیم های ملی شدند و ان‌شاءالله راه والیبالیست هایی را که از گنبد به تیم ملی رسیدند به درستی ادامه دهیم.

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: تمام تمرکزمان روی مدال آوری و کسب عنوان قهرمانی است و در وهله اول به دنبال پاداش نیستیم امیدوارم بعد از مسابقات با دست پر به ایران بازگردیم و پس از آن پاداش هایمان را درخواست خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی حمایت‌های لازم را از ما دریغ نکردند و امیدوارم حمایت‌ها ادامه‌دار باشد.

ملی پوش والیبال اظهار کرد: برای حضور در مسابقات یونیورسیاد 2019 تمرینات و اردو های خوبی برگزار کردیم تا با آمادگی بالایی در این رویداد بزرگ حاضر شویم و تمام تمرکزمان روی شکست حریفان و کسب مال طلاست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009895

وب گردی

وب گردی