جاده کندوان  روزجمعه یک طرفه می شود

پلیس راه نیروی انتظامی روز سه شنبه با اعلام برنامه محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای منتهی به مازندران، از یک طرفه شدن جاده کندوان در عصر جمعه هفته جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس راه کشور، اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای اصلی مازندران به پایتخت از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه شروع و تا ۶ بامداد روز شنبه پانزدهم تیر ادامه خواهد داشت.

در این مدت تردد هر نوع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی از محورهای کرج – چالوس و هراز ممنوع است.

محور چالوس - کرج


- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه چهاردهم تا ۲ بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ الی ۲ بامداد همین روز از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.
- تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنا حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از محور کرج – چالوس ممنوع است.

محور هراز


- تردد تمامی تریلرها در محور هراز ممنوع است.
- تردد تمام کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ فردا (چهارشنبه) و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه (۱۳ و ۱۴ تیر) از محورهراز ممنوع است.

وضعیت جوی


بر اساس پیش بینی هواشناسی سیاه بیشه، هوای امروز جاده کندوان بارندگی است. دمای هوای امروز این منطقه نیز ۱۱ درجه سانتیگراد است.

همچنین هوای روز چهارشنبه این محور کوهستانی نیز ابری و مه آلود همراه با بارش باران پیش بینی شده و دمای هوا نیز در این روز از ۱۰ تا ۱۴ درجه سانتیگراد در نوسان است.
هوای روز پنجشنبه در این محور صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش دما است و دمای هوا نیز بین ۱۱ تا ۲۰ درجه سانتیگراد پیش بینی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009902

وب گردی

وب گردی