برنامه های فرهنگی  واحد کرج در تابستان 98 اعلام شد/ تاسیس پارک علمی و فرهنگی برای بانوان دانشجو

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برنامه های فرهنگی این واحد را در تابستان 98 تشریح کرد.

حجت الاسلام ابراهیم اکبری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برنامه های فرهنگی واحد کرج در فصل تابستان اظهار کرد: غنی سازی اوقات فراغت دانشجویان و بسترسازی فرهنگی در فصل تابستان، اولویت اصلی معاونت فرهنگی واحد کرج است.

وی افزود: مهمترین برنامه واحد کرج، برگزاری جشنواره ملی قرآنی وهنری خواهد بود؛ تحویل آثار از 16 تیرماه به مدت ده روز آغاز خواهد شد و تا شهریورماه ادامه دارد. تمامی واحدهای دانشگاهی سراسر کشور در 20 عرصه هنری و قرآنی، می توانند در این جشنواره شرکت داشته باشند.

اکبری ادامه داد: دومین برنامه فرهنگی دانشگاه آزاد کرج، برگزاری کارگاه های معرفت افزایی برای استادان خواهد بود که 120 الی 150 نفر به مدت دو روز در این کارگاه ها شرکت خواهند کرد. همچنین دوره «ضیافت اندیشه اساتید» که زیر نظر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری است، در کنار کارگاه های معرفت افزایی برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری اردوی تشکیلاتی حیات طیبه به عنوان چهارمین برنامه فرهنگی واحد کرج در فصل تابستان تصریح کرد: این برنامه جزو برنامه های سازمان مرکزی است که در آن تشکل های دانشجویی و سیاسی فعالیت خواهند داشت. همچنین اردوی تشکیلاتی دیگری با همکاری بسیج استان البرز به مدت یک هفته برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی ودانشجویی واحد کرج گفت: برگزاری نشست های دائمی با دانشجویان، کانون ها و تشکل ها از دیگر برنامه های معاونت فرهنگی خواهد بود؛ 10 نشریه برتر دانشگاه در تابستان امسال فعالیت های خود را آغاز خواهند کرد و بودجه فرهنگی به آن ها تخصیص داده می شود.

اکبری افزود: تاسیس «پارک علمی و فرهنگی بانوان» مهم ترین اقدام واحد کرج برای بانوان دانشجو محسوب می شود؛ این پارک در جهت تقویت عفاف و حجاب خواهد بود و بانوان به راحتی می توانند فعالیت های علمی و فرهنگی خود را انجام دهند.

وی درباره اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در حوزه عفاف و حجاب خاطرنشان کرد: در حوزه عفاف و حجاب همایشی برگزار خواهیم کرد و پس از آن، میزگرد دانشجویی با موضوع راهکارهای تقویت باورهای دینی و عفاف و حجاب دانشجویان برگزار خواهد شد. همچنین نشست دیگری با هدف آسیب شناسی حوزه عفاف حجاب برگزار می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009907

وب گردی

وب گردی