رقابت کاندیدا های ریاست فدراسیون کشتی وارد فاز جدید شد/ یک استاد دانشگاه مقابل بنی تمیم

کاندیدای ریاست فدراسیون کشتی در انتظار برگزاری مجمع هستند تا سرانجام وضعیت فدراسیون سر و سامان گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، سرانجام زمان برگزاری مجمع ریاست فدراسیون کشتی مشخص شد و 26 تیرماه سال جاری کاندیداها در مجمع حاضر می شوند تا با رای گیری از اعضا رئیس جدید فدراسیون کشتی انتخاب شود.

شنیده ها حاکی از آن است که تا کنون تایید صلاحیت خادم و جدیدی اعلام نشده است و در صورتی که این دو نفر وارد انتخابات مجمع نشوند رقابت اصلی بین بنی تمیم و نصیرزاده مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور خواهد بود.

حتی خادم چند روز پیش نسبت به این موضوع واکنش اینستاگرامی داشت و با این اتفاق احتمال دارد خادم و جدیدی کاندیدا های سرشناسی باشند که در مجمع حضور نخواهند داشت.

مدیرکل تربیت بدنی پیام نور از تمام داشته های خود برای انتخاب ریاست فدراسیون کشتی به کار گرفته و حتی از حمایت های وزارت علوم هم برخوردار است.

دفتر امور مجامع معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد چهارشنبه بیست و ششم تیرماه مجمع انتخاباتی رییس فدراسیون کشتی برگزار می شود.

گفتنی است پس از استعفای رسول خادم، حمید بنی تمیم به عنوان سرپرست فدراسیون کشتی انتخاب شد ولی با توجه به ثبت نام وی برای ریاست فدراسیون؛ از سوی وزارت ورزش بهروز نعمتی به عنوان سرپرست موقت این فدراسیون تا برگزاری مجمع منصوب شده است.

باید دید تا دقایق آخر و پیش از برگزاری مجمع صلاحیت کاندیدا تایید خواهد شد که در غیر اینصورت رقابت بین گزینه های وزارت ورزش و جوانان خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009911

وب گردی

وب گردی